Panel mieszkanca

Cesarz Krzysztof Janusz

to cesa...@googlegroups.com
Drodzy mieszkańcy,

Miło mi poinformować, że pomimo chwilowych trudności pogodowych prace
nad naszymi systemami idą do przodu. Dla Waszej wygody po zalogowaniu
się i kliknięciu na ikonę trybiku uzyskacie możliwość zmiany swojego
loginu, nazwiska i adresu e-mail.

Wiem że zwłaszcza Margrabia Soboń ucieszy się z tej wiadomości :)

Kolejnym elementem, który powinien zostać wkrótce oddany do użytku, jest
system wyborów lokalnych.

--
Krzysztof Janusz

Jan Kazimierz Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Dnia sobota 27 czerwca 2009 o 12:59:06 Cesarz Krzysztof Janusz napisał(a):
> [...]
> nad naszymi systemami idą do przodu. Dla Waszej wygody po zalogowaniu
> się i kliknięciu na ikonę trybiku uzyskacie możliwość zmiany swojego

W końcu. :D Jeszcze proszę poprawić to tak, by login systemowy nie był w polu
tesktowym i by nie dało się zmienić tytułu. :D

> Wiem że zwłaszcza Margrabia Soboń ucieszy się z tej wiadomości :)

Mam Garba Miszcz. Sobonia już nie ma. :P

> Kolejnym elementem, który powinien zostać wkrótce oddany do użytku, jest
> system wyborów lokalnych.

No to ja czekam. :D

--
JotKaeM

Cesarz Krzysztof Janusz

to cesa...@googlegroups.com
Jan Kazimierz Miszcz pisze:

> W końcu. :D Jeszcze proszę poprawić to tak, by login systemowy nie był w polu
> tesktowym i by nie dało się zmienić tytułu. :D

Systemowe ID będzie na razie w polu tekstowym, ponieważ pasuje to do
ogólnej koncepcji układu graficznego podstrony :)
Dziś będę robił tytuły, więc wkrótce ten problem zniknie.

> No to ja czekam. :D

Kod wyborów jest dość skomplikowany i wymaga sporo pracy. Robię co mogę,
jak dobrze pójdzie i nie napotkam błędów to dziś lub jutro wypuszczę
pierwszą wersję :)

--
Krzysztof Janusz

Jan Kazimierz Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Dnia poniedziałek 29 czerwca 2009 o 10:30:06 Cesarz Krzysztof Janusz
napisał(a):

> Systemowe ID będzie na razie w polu tekstowym, ponieważ pasuje to do
> ogólnej koncepcji układu graficznego podstrony :)
> Dziś będę robił tytuły, więc wkrótce ten problem zniknie.

Jak dla mnie to ta grafa jest za mało wyśrodkowana. Te pola do lewej strony są
jakieś takie dziwne. :D

> Kod wyborów jest dość skomplikowany i wymaga sporo pracy. Robię co mogę,
> jak dobrze pójdzie i nie napotkam błędów to dziś lub jutro wypuszczę
> pierwszą wersję :)

Super, ja w każdym razie dalej na to czekam :D Warto jednak to na początek
odpalić, by posprawdzać na żywo. :P

--
Nie Krzysztof Janusz. :P

Cesarz Krzysztof Janusz

to cesa...@googlegroups.com
Jan Kazimierz Miszcz pisze:

> Jak dla mnie to ta grafa jest za mało wyśrodkowana. Te pola do lewej strony są
> jakieś takie dziwne. :D

Zrób inną i zobaczymy czy będzie pasować lepiej, to przecież prosty html :)

> Super, ja w każdym razie dalej na to czekam :D Warto jednak to na początek
> odpalić, by posprawdzać na żywo. :P

Komplikacja kodu jest duża. Takie wybory to worek funkcji które trzeba
zakodować i sprawdzić. Kiedy już wybory będą przetestowane i się zaczną,
to rozpocznę prace nad panelem urzędnika. Bycie urzędnikiem to nie tylko
sam tytuł, ale także niektóre opcje systemu pod kontrolą tej osoby. Taki
burmistrz będzie mógł na przykład zarządzić budowę jakiejś części
infrastruktury na terenie miasta - dajmy na to magazynów, od wielkości
których zależeć będzie ile towaru mogą w danym mieście składować
przedsiębiorcy.

Budowa to kolejny element czekający w kolejce. Wciąż nie do końca udało
mi się zaprojektować system budynków, ale całe szczęście zasady budowy
mam już w głowie, więc nic nie stoi na przeszkodzie by je zakodować :)

--
Krzysztof Janusz

Jan Kazimierz Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Dnia poniedziałek 29 czerwca 2009 o 11:02:21 Cesarz Krzysztof Janusz
napisał(a):

> Zrób inną i zobaczymy czy będzie pasować lepiej, to przecież prosty html :)

Jestem pijany jeszcze. Chodzi mi o te paski gdzie się wstukuje różne rzeczy.
:P

> [...]
> mi się zaprojektować system budynków, ale całe szczęście zasady budowy
> mam już w głowie, więc nic nie stoi na przeszkodzie by je zakodować :)

Na razie to jest za skomplikowane dla mnie. Muszę czekać aż mi się mózg ustawi
w odpowiedniej pozycji, po wczorajszym dniu jeszcze nie jest z nim najlepiej.
:D

--
JKM