Cicho tu strasznie

Wilhelm de la Moneroux

to cesa...@googlegroups.com
Jak w temacie, przydałoby się jakoś rozruszać cesarstwo.

--
W. de la Moneroux

Jan Kazimierz Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Dnia czwartek 18 czerwca 2009 o 15:30:05 Wilhelm de la Moneroux napisał(a):
> Jak w temacie, przydałoby się jakoś rozruszać cesarstwo.

Zgadzam się co do tego, że cicho tutaj jest przeraźliwie. :D Ale ja wierzę w
ludzi, wierzę, że wkrótce coś się zacznie dziać. Martwi mnie tylko długa
nieobecność Kaizera, dawno nie było tak, by tak długo go nie było.

--
PeKaeS

Troy

to Cesarstwo.org

On 18 Cze, 15:54, Jan Kazimierz Miszcz <miszczj...@gmail.com> wrote:
> Martwi mnie tylko długa
> nieobecność Kaizera, dawno nie było tak, by tak długo go nie było.

Jestem nieco uzależniony od pogody, a ta w Łodzi mnie nie rozpieszcza.
Dostęp do Internetu mam z sieci łódzkiej na ul Piotrkowskiej, a
siedzenie w ogródku kiedy niemiłosiernie wieje jest nie do
wytrzymania ;)

Ale niech żywi nie tracą nadziei, pogoda ma się ponoc poprawić :)

--
Krzysztof Janusz

Wilhelm de la Moneroux

to cesa...@googlegroups.com
Tak więc życzymy cesarzowi dobrej pogody :P
I wesołego słoneczka!

--
Wilhelm