Prace trwają

Cesarz Krzysztof Janusz

to Cesarstwo.org
Szanowni mieszkańcy,

Donoszę, iż gotowe są już następujące elementy naszych systemów:
- zapis do Cesarstwa v1.0
- rejestracja dla mieszkańców Wandystanu v1.0

Oba te elementy zostały przetestowane i powinny działać bez żadnych
problemów.

W tej chwili jestem w trakcie implementacji wyborów lokalnych -
początkowo w naszej stolicy Aharze. Działa już mechanizm dodawania
nowego urzędu w panelu administratora, działa automatyczne zarządzanie
wyborów. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie możliwości oddania głosu
przez mieszkańców terenu którego dotyczyć będzie władza wybieranego
urzędnika. Zdecydowałem o niewprowadzaniu kadencji. W zamian za to
mieszkańcy dostaną możliwość anonimowego zakomunikowaania wotum
nieufności dla danego urzędnika z własnego panelu mieszkańca. Poziom
niezadowolenia z danego urzędnika będzie widoczny na stronach. W razie
przekroczenia z góry ustalonego poziomu (30%?) automatycznie
zarządzane
zostaną wybory. W wyborach nie będzie etapu zgłaszania kandydatur.
Każdy
może głosować na każdego z mieszkańców. Będzie można zmieniać głos aż
do
czasu zakończenia wyborów. W trakcie głosowania publikowana będzie
lista
trzech osób z największa liczbą głosow. Kolejność na liście generowana
będzie losowo. Będzie możliwość wykluczenia się z wyborów - głosujący
zostaną wtedy poinformowani o tym fakcie. Wybory będą odbywać się
jednoturowo - osoba z największą liczbą głosów wygrywa. W razie remisu
wybory będą powtarzane aż do skutku. Będzie istnieć możliwość
niepodjęcia mandatu. W takiej sytuacji wybory będą powtarzane.

Równocześnie z pracami nad wyborami rozpoczęły się prace nad systemem
budynków i budownictwa, a także nad panelem urzędnika. Zaawansowane są
prace nad ustawieniami w panelu mieszkańca i prawdopodobnie zostaną
wprowadzone do użytku do końca tygodnia.

Z chęcią usłyszę pomysły i opinie, a także oferty pomocy :)
Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy informatycznej w realizacji
swojego pomysłu, to jestem gotowy by pomóc.

--
Krzysztof Janusz

Jan Kazimierz Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Dnia środa 24 czerwca 2009 o 19:00:17 Cesarz Krzysztof Janusz napisał(a):
> Szanowni mieszkańcy,

A co z nieszanownymi? :P

> Donoszę, iż gotowe są już następujące elementy naszych systemów:
> - zapis do Cesarstwa v1.0
> - rejestracja dla mieszkańców Wandystanu v1.0

W końcu. W sumie warto stworzyć uproszczone systemy rejestracji dla różnych
krajów, bo najtrudniej zdobyć nowych jeśli się im wszystko utrudnia, a tak...
Zawsze może dojdzie ktoś nowy, znudzony. :P

> W tej chwili jestem w trakcie implementacji wyborów lokalnych -

> [... bełkot techniczny...] Będzie istnieć możliwość

> niepodjęcia mandatu. W takiej sytuacji wybory będą powtarzane.

No spoko, czekam na implementację tego. Póki nie ma nie mogę się nic więcej
wypowiedzieć. :P Podoba mi się możliwość rewolucji i obalenia źle panującego
sukinsyna. :P
To wprowadza MOC! :D Jeszcze żeby zasłużeni mieli większe prawo głosu, mniej
demokracji nasz o jaśnie świecący.

> [...]
> prace nad ustawieniami w panelu mieszkańca i prawdopodobnie zostaną
> wprowadzone do użytku do końca tygodnia.

Zawsze powinno się zaczynać od podstaw.
Mając podstawy można to bez problemów rozszerzyć. Przynajmniej mnie tak kiedyś
uczono. :P

> Z chęcią usłyszę pomysły i opinie, a także oferty pomocy :)
> Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy informatycznej w realizacji
> swojego pomysłu, to jestem gotowy by pomóc.

No ja niestety pomagać póki co nie mogę, muszę robić to durne NWD, a cholernie
mi się tego nie chce. Ale obiecałem się podjąć zadania i teraz trzeba to
zrobić. No i planuję odpalenie czegoś na wakacje, w końcu to moje ostatnie
studenckie.

> Krzysztof Janusz

Piotr Krzysztof Jałyszka.

JKM.

Cesarz Krzysztof Janusz

to cesa...@googlegroups.com
Jan Kazimierz Miszcz pisze:

> W końcu. W sumie warto stworzyć uproszczone systemy rejestracji dla różnych
> krajów, bo najtrudniej zdobyć nowych jeśli się im wszystko utrudnia, a tak...
> Zawsze może dojdzie ktoś nowy, znudzony. :P

Nie mam zamiaru "podkradać" mieszkańców innym krajom, ale jako że
jesteśmy państwem otwartym pomyślałem że zainstnienie jako alternatywa
nie byłoby złe :)

> No spoko, czekam na implementację tego. Póki nie ma nie mogę się nic więcej
> wypowiedzieć. :P Podoba mi się możliwość rewolucji i obalenia źle panującego
> sukinsyna. :P

Dziękuję panie margrabio, cieszę się że rozwiązania alternatywne
znajdują poklask. Społeczeństwo może się już do rewolucyjnych zmian
przyzwyczajać, bo Cesarstwo tylko powierzchownie będzie przypominać
dotychczasowe polskie państwa wirtualne z ich rozwiązaniami
przekopiowanymi na siłę z rzeczywistego świata :)

> To wprowadza MOC! :D Jeszcze żeby zasłużeni mieli większe prawo głosu, mniej
> demokracji nasz o jaśnie świecący.

Pomyślę nad tym, ale pamiętajmy że nasi urzędnicy będą mieli nieco inne
zadania niż urzędnicy lokalni w innych państwach. Zobaczymy jak to
wyjdzie w praniu. Nasi nobile z całą pewnością będą mieli dodatkowe
możliwości w porównaniu do osób nienobilitowanych, ale nie jestem
przekonany że akurat powinna być to siła głosu.

> [...]
> zrobić. No i planuję odpalenie czegoś na wakacje, w końcu to moje ostatnie

Margrabia Soboń stoi za Cesarstwem murem od zawsze i jestem przekonany,
że jeszcze niejednej rzeczy w Cesarstwie dokona :)

--
Krzysztof Janusz

Jan Kazimierz Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Dnia czwartek 25 czerwca 2009 o 11:18:36 Cesarz Krzysztof Janusz napisał(a):
> Nie mam zamiaru "podkradać" mieszkańców innym krajom, ale jako że
> jesteśmy państwem otwartym pomyślałem że zainstnienie jako alternatywa
> nie byłoby złe :)

Nie bądź mięczak. :D Kraj bez największych męt podkradających ludzi,
mordujących ludzi, znęcających się nad zwierzętami, kraj bez degeneratów to
nie kraj!

> [...]
> dotychczasowe polskie państwa wirtualne z ich rozwiązaniami
> przekopiowanymi na siłę z rzeczywistego świata :)

Jarrrr! :D

> [...]
> możliwości w porównaniu do osób nienobilitowanych, ale nie jestem
> przekonany że akurat powinna być to siła głosu.

Zdania Pana zawsze jest ważniejsze niż zdanie chłopa. Tak musi być, nie może
być tak, że chmara ludu będzie w stanie przeciwstawić się mniejszej liczbie
zasłużonych. Nie powielajmy błędów krajów demokratycznych. Niech chłop będzie
chłopem, a Pan będzie Panem.

> Margrabia Soboń stoi za Cesarstwem murem od zawsze i jestem przekonany,
> że jeszcze niejednej rzeczy w Cesarstwie dokona :)

Mamgrabie i nie zawaham się ich użyć. :D

JotKaeM