Witam ponownie

Krzysztof J Kowalczykowski

to cesa...@googlegroups.com
Moi drodzy,

Zgodnie z sugestią margrabiego Sobonia utworzona
została nowa lista dyskusyjna, adresem bardziej
odpowiadająca adresowi nowej domeny.
Skonfigurowałem jej wygląd w taki sposób, by mniej
więcej oddawała klimat naszej strony internetowej.

Jak wiecie (lub się domyślacie) w tej chwili
trwają prace nad uruchomieniem dwóch podstawowych
faz naszego systemu życia:

Faza 0 - Podstawy - logowanie, sesje, panel
admina, mapy itd itp.

Faza 1 - Baronia - uruchomienie funkcji systemu w
najmniejszej jednostce administracyjnej jaką
będzie baronia.

Prace są już daleko posunięte. W przeciągu kilku
dni powinienem skończyć panel admina i kontynuować
prace nad baronią. Jak margrabia Soboń wie, część
funcji baronii już działa, m.in. algorytm
wydobycia podstawowych surowców. Pozostało mi
dopisać funkcje budowy budynków (z rzeczy
najważniejszych) oraz dopięcia na ostatni guzik
idei zleceń na wydobycie surowców.

Problemem w tej chwili jest brak crona, który jest
mi potrzebny do periodycznego uruchamiania
skryptów m.in. aktualizujących dzienne zlecenia i
regenerację niektórych surowców naturalnych.

Sama idea systemu odkąd zacząłem ją realizować
pozostaje zadziwiająco stała, po czym wnoszę że
chyba naprawdę udało się opracować coś co ma ręce
i nogi, no ale ostatecznie przekonamy się o tym po
uruchomieniu.

Do Mateusza mam pytanie: czy jesteś w tej chwili
obywatelem któregoś z państw wirtualnych?

--
(-) Krzysztof Janusz.

Mateusz Bernaciak

to Cesarstwo.org
Krzysztof J Kowalczykowski napisał(a):

> Do Mateusza mam pytanie: czy jeste� w tej chwili
> obywatelem kt�rego� z pa�stw wirtualnych?

Nie, nie posiadam obywatelstwa żadnego z państw wirtualnych.

--
Mateusz Bernaciak

Jan Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Wednesday of August 13 2008 22:03:53 Krzysztof J Kowalczykowski napisał(a):
> [...]
> odpowiadająca adresowi nowej domeny.
> Skonfigurowałem jej wygląd w taki sposób, by mniej
> więcej oddawała klimat naszej strony internetowej.

No i jesteś GIT ZIOM, że HEJ!

> [...]
> wydobycia podstawowych surowców. Pozostało mi
> dopisać funkcje budowy budynków (z rzeczy
> najważniejszych) oraz dopięcia na ostatni guzik

A to wydobywanie surowców już działa? Jak na razie to ja zauważyłem, że działa
jedynie wyławianie ryb. Reszta jakimś automagicznym sposobem znikła. Albo ja
sam wyciąłem wszystkie drzewa w stolicy, albo ona zostały uprowadzone. :P

> [...]
> chyba naprawdę udało się opracować coś co ma ręce
> i nogi, no ale ostatecznie przekonamy się o tym po

Na wszelki wypadek pierwsze zalążki systemu proponuję jakoś opatrzyć numerkiem
wersji i przydomkiem alfa. No i warto jakoś ten system nazwać, bo ciężko
rozwijać coś bez imienia. :P

Jan Miszcz
Gb.Ottis vel. MiszczQ
jabber: mis...@jabbim.pl (nie działa...)
e-mail: mis...@gmail.com
gg: 1819119

Jan Miszcz

to cesa...@googlegroups.com

Oho, jest nas trzech na liście. Kto wie, może niedługo będzie nas trzech
obywateli w państwie? :D Przydał by się kolejny człek do wybierania ryb z
rzeki/morza/oceanu.

Właśnie, panie Kaizer, skąd my te ryby bierzemy? To dookoła to ocean jest?

Jan Miszcz
Gb.Ottis vel. MiszczQ
jabber: mis...@jabbim.pl

e-mail: mis...@gmail.com
gg: 1819119

Jan Miszcz wrote:

> [...]
> sam wyciąłem wszystkie drzewa w stolicy, albo ona zostały uprowadzone. :P

Działa (w części).
To co widać w dziale pracy najemnej to są zlecenia
które możesz w danej chwili wykonywać na terenie
na którym przebywasz.

> Na wszelki wypadek pierwsze zalążki systemu proponuję jakoś opatrzyć numerkiem
> wersji i przydomkiem alfa. No i warto jakoś ten system nazwać, bo ciężko
> rozwijać coś bez imienia. :P

Odyn. Nazywa się Odyn :)
W tej chwili jest to Odyn ver. 0.012 ;)

--
(-) Krzysztof Janusz.

Johnny się zapewne wkrótce zapisze :)

> Właśnie, panie Kaizer, skąd my te ryby bierzemy? To dookoła to ocean jest?

Ryby bierzemy z wody :D
Niekoniecznie z oceanu. W (prawie) każdej baronii
będzie można łowić ryby (są rzeki, jeziora), ale w
baroniach przy oceanie będzie ich po prostu więcej.

--
(-) Krzysztof Janusz.

Jan Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Thursday of August 14 2008 07:47:32 Krzysztof J Kowalczykowski napisał(a):

> Odyn. Nazywa się Odyn :)
> W tej chwili jest to Odyn ver. 0.012 ;)

NIE... Tylko nie Odyn... Chyba najgorsza nazwa z możliwych...
Nie wiem czemu, ale Odyn to mi się kojarzy z wielkim smrodem... Coś jak odbyt
tylko, że smród skumulowany. :{

Jan Miszcz
Gb.Ottis vel. MiszczQ
jabber: mis...@jabbim.pl

e-mail: mis...@gmail.com
gg: 1819119

Jan Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Thursday of August 14 2008 07:50:47 Krzysztof J Kowalczykowski napisał(a):

> Johnny się zapewne wkrótce zapisze :)

Z tego co mi wiadomo, to już się zapisał. Wczoraj podałem mu adres i teraz
czekał jedynie na aktywowanie przez moderatora. :D

> Ryby bierzemy z wody :D
> Niekoniecznie z oceanu. W (prawie) każdej baronii
> będzie można łowić ryby (są rzeki, jeziora), ale w
> baroniach przy oceanie będzie ich po prostu więcej.

Okey. Ufam Ci. Wierzę, że z rybami będzie dobrze. :P

Johnny Eleven

to Cesarstwo.org

On 14 Aug, 09:48, Jan Miszcz <misz...@gmail.com> wrote:

> Okey. Ufam Ci. Wierzę, że z rybami będzie dobrze. :P

Z rybami będzie Ci dobrze, powiadasz... No nie podejrzewałem Cię o
rybofilię, Miszczu :D O wszystko, ale nie o to... Bleh...

Czołem, Panie Kajzer... Czołem Mateusz... :D i już? Tak sie urywa
lista naszych obywateli? Bidnie...

--
Jenternet Eksplorer

Mateusz Bernaciak

to cesa...@googlegroups.com
Johnny Eleven pisze:

No to widzę, że jest już komplet. :) A co do listy naszych obywateli to
miejmy nadzieje, że się wkrótce nieco powiększy. ;)

Mateusz Bernaciak
[lans_mode=on]Zdałem prawo jazdy ;)[lans_mode=off]

Jan Miszcz wrote:

> NIE... Tylko nie Odyn... Chyba najgorsza nazwa z możliwych...

Wymyśl lepszą, a tymczasem system nazywa się Odyn :)

--
(-) Krzysztof Janusz.

Jan Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Thursday of August 14 2008 14:28:57 Krzysztof J Kowalczykowski napisał(a):

> Wymyśl lepszą, a tymczasem system nazywa się Odyn :)

Kiedyś myślelim o Valkirii, ale obecnie to nie to czego oczekuję od nazwy
systemu. Nazwa systemu powinna oddawać uczucia... Powinna ukazywać to co w
głębi nas. Jeśli w głębi nas jest smród, to może być Odyn. :P

Natomiast ja proponuję kilka innych nazw, bardziej normalnych. :D Zauważyłem też
fascynację wyrazami obcymi, wszyscy ostatnią chcą być `cool`, `okey` i `great`,
a nikt już nie chce być wporzo, ziomalowaty i git, że hej. Musimy to zmienić.

Dlatego proponuję te oto nazwy:
Bolek
Bociek
Valdek
Cesław (celowo bez litery z). :P

Mateusz Bernaciak

to cesa...@googlegroups.com
Co tak cicho? Czyżby Cesarz ogłosił żałobę narodową?

--
Mateusz Bernaciak
JID: mat...@jabster.pl

Jan Miszcz

to cesa...@googlegroups.com
Sunday of August 17 2008 14:54:29 Mateusz Bernaciak napisał(a):
> Co tak cicho? Czyżby Cesarz ogłosił żałobę narodową?

To raczej coś innego. Mało nas, wszyscy się znamy, a jak wszyscy się znają to
nie ma o czym pisać. No, chyba, że wódka się poleje. Z wódką niestety bieda...
Na razie mamy tylko drzewa i ryby... Bida w państwie... :P

Mateusz Bernaciak wrote:
> Co tak cicho? Czyżby Cesarz ogłosił żałobę narodową?

Choróbsko mnie napadło, walczę z gorączką.
Też nie miało kiedy :-/

--
(-) Krzysztof Janusz.

Johnny Eleven

to cesa...@googlegroups.com
W dniu 17 sierpnia 2008 16:01 użytkownik Krzysztof J Kowalczykowski <krzy...@kowalczykowski.net> napisał:

Choróbsko mnie napadło, walczę z gorączką.
Też nie miało kiedy :-/

Uuuu... Niedobrze... Trzeba zmienić klimat na lepszy, polski :P

--
J11

Johnny Eleven wrote:

> Uuuu... Niedobrze... Trzeba zmienić klimat na
lepszy, polski :P

Zmieniam, w piątek :)

--
(-) Krzysztof Janusz.