selamlar

Burock

to Van-Asayiş Karargah Köleleri Mail Grubu : 1983/4' ten başlar :))
Arkadaslar selam,
nasilsiniz? cok uzun zamandir kimseden haber alamadik.

herkese selamlar,

Burak TAHTACI

Soner Mengi

to cemilin...@googlegroups.com
Valla iş güç koşuşturmaca ve bilimum dünya işleri :) Nasılız arkadaşlar? Keyifler yerinde mi?

Sağ baştan say.

Pompicik

to cemilin...@googlegroups.com
Bürok hoca bak helee

Konser veriosun da nie bana VIP bilet gönder miosun be abi?

Tüm arkadaşlara çok selamlar , Bahadır KARA götüne ulaşmam lazım bağlantısı olan var mı

Burak TAHTACI

to cemilin...@googlegroups.com
Vay kardesim, bir sonraki konserde mutlaka cagiricam. Gerci Facebook tan event gondermistim. gelmis olmasi lazim..

Arkadaslar,
15 agustosda nikahım var. Davetiyelerinizi gondericem. mutlaka bekliyorum.

herkese selamlar,

10 Temmuz 2009 11:38 tarihinde Pompicik <pomp...@gmail.com> yazdı:

--
Burak TAHTACI