Vad behövs på söndag

0 views
Skip to first unread message

Lars Qvist

unread,
Nov 29, 2007, 6:07:36 AM11/29/07
to Climate Demonstration in Malmö and Lund
Hej!

Kvarby folkhögskola Röda huset är som sagt bokat 15.00 på söndag och
18.00 på tisdag för banderolltillverkning m.m.

På skolan kan jag skaka fram saxar, vassa knivar, lite färg och
färgpennor, OH + plast, strykjärn (en del texilfärg måste strykas),
lite kartong.

Vad vi t.ex. inte har där är hammare och spik, tyg, träpinnar/rundstav
el.dyl


/Lars

Kajsa Lindqvist

unread,
Nov 30, 2007, 5:36:36 AM11/30/07
to cc-dem...@googlegroups.com
Hammare, spik kan jag ordna. Anna B hade du tyg? Rundstav är det någon som har det, annars får vi köpa in det.

/Kajsa

Söderberg Anders

unread,
Nov 30, 2007, 8:18:42 AM11/30/07
to cc-dem...@googlegroups.com, Kajsa Lindqvist

Hej!

 

Fick just reda på att resebyrån bokat om Lari Pitkä-Kangas biljetter från söndag den 9 dec till lördag den 8 dec så att han inte kan närvara på kimatdemon.

Ska jag fråga Karin Svensson Smith om hon vill tala i Malmö?

Jag har lämnat in en ansökan om bidrag till mp-Malmö på 1000 kr, men ännu inte fått något besked.

 

With kind regards
Anders

_____________________________
Mr ANDERS SÖDERBERG
Mobility management project coordinator

City of Lund, Sweden
TECHNICAL SERVICES ADMINISTRATION
Office of road and traffic

+ 46 46 35 69 83
anders.s...@lund.se

Byggmästaregatan 4
SE-222 37  LUND


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages