Hur gick det på planeringsmötet igår

2 views
Skip to first unread message

Ellen

unread,
Dec 5, 2007, 1:12:11 PM12/5/07
to Climate Demonstration in Malmö and Lund
Är det något som fortfarande behöver fixas?

Kom någon på någon spexig sympolisk idé? Hur gick det med
musikkontakterna?

Hur har det gått med afficheringen? Jag är orolig för hur vi når ut.
Jag har afficherat på mataffärerna och bibiliotektet i centra la lund
+ AF borgen + lite elskåp men såg inte en affich mer en mina egna
(förutom Annas utanför AF-borgen). Jag tänker ta en liten runda i
centrala Lund + Väster nu för att affichera men är det ingen mer som
gör det??!!!

Bestämde ni något avstämmningsmöte innan demonstrationen?

Hur gick det med talare?

PS. Jag skulle gärna vilja ha telefonnummer till lite fler av er andra
arrangörer.
..
/Ellen
073-9550342

Lars Qvist

unread,
Dec 5, 2007, 5:32:25 PM12/5/07
to Climate Demonstration in Malmö and Lund
Det blev inte mycket till planeringsmöte igår. Det var först bara
Anna B och jag som kom till Kvarnby, Röda Huset igår. Vi pratade lite,
sen tog hon banderollerna med sig och mötte Angelica Svensson (v),
som blivit försenad, på parkeringen. Banderollerna överlämnades till
henne för frakt till Lund. Vi spikade då att Angelica ansvarar för att
vänsterpartiets ljudanläggning kommer på plats även i Malmö. (På
Triangeln, eller hur?)

Jag läste här att Gröna Studenter skulle ha banderollmålning i Lund på
torsdag. Kanske var det därför det inte dök upp något folk på Kvarnby
igår? Om det ska vara något möte i samband med det vet jag inte.

Varken Anna eller jag visste något om talare. Angelica sa att hon hade
Nita Lorimer (v) klar som talare i Lund.

/Lars (Kvarnby fhsk)
0732-041555

Angelica

unread,
Dec 6, 2007, 1:47:55 PM12/6/07
to Climate Demonstration in Malmö and Lund
Hej!
Röda Kappellet, en blåsorkester från Lund, med kopplingar till
vänsterpartiet vill gärna spela på manifestationen i Lund. Är det ok
med er? De har lite miljölåtar och är trevliga.
M.V.H. Angelica

Oleg Izyumenko

unread,
Dec 6, 2007, 5:34:12 PM12/6/07
to cc-dem...@googlegroups.com
Sounds great to me, let's make it sound great for the others on Saturday! ;-)

Oleg

Söderberg Anders

unread,
Dec 7, 2007, 9:39:11 AM12/7/07
to cc-dem...@googlegroups.com
Helt ok för mig.

With kind regards
Anders

_____________________________
Mr ANDERS SÖDERBERG
Mobility management project coordinator

City of Lund, Sweden
TECHNICAL SERVICES ADMINISTRATION
Office of road and traffic

+ 46 46 35 69 83
anders.s...@lund.se

Byggmästaregatan 4
SE-222 37 LUND

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: cc-dem...@googlegroups.com [mailto:cc-dem...@googlegroups.com] För Angelica
Skickat: den 6 december 2007 19:48
Till: Climate Demonstration in Malmö and Lund
Ämne: [climate demo] Re: Hur gick det på planeringsmötet igår

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages