Jag har inget problem med att Nita Lorimer från (v) talar i Lund.
Är det någon som har problem med att Karin Svensson Smith (fd v, nu mp) talar i Malmö?
With kind regards
Anders
_____________________________
Mr ANDERS SÖDERBERG
Mobility management project coordinator
City of Lund, Sweden
TECHNICAL SERVICES ADMINISTRATION
Office of road and traffic
+ 46 46 35 69 83
anders.s...@lund.se
Byggmästaregatan 4
SE-222 37 LUND
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: cc-dem...@googlegroups.com [mailto:cc-dem...@googlegroups.com] För Lars Qvist
Skickat: den 5 december 2007 23:32
Till: Climate Demonstration in Malmö and Lund
Ämne: [climate demo] Re: Hur gick det på planeringsmötet igår
Det blev inte mycket till planeringsmöte igår. Det var först bara
Anna B och jag som kom till Kvarnby, Röda Huset igår. Vi pratade lite,
sen tog hon banderollerna med sig och mötte Angelica Svensson (v),
som blivit försenad, på parkeringen. Banderollerna överlämnades till
henne för frakt till Lund. Vi spikade då att Angelica ansvarar för att
vänsterpartiets ljudanläggning kommer på plats även i Malmö. (På
Triangeln, eller hur?)
Jag läste här att Gröna Studenter skulle ha banderollmålning i Lund på
torsdag. Kanske var det därför det inte dök upp något folk på Kvarnby
igår? Om det ska vara något möte i samband med det vet jag inte.
Varken Anna eller jag visste något om talare. Angelica sa att hon hade
Nita Lorimer (v) klar som talare i Lund.
/Lars (Kvarnby fhsk)
0732-041555
On 5 Dec, 19:12, Ellen <ellen.r...@lund.se> wrote:
> Är det något som fortfarande behöver fixas?
>
> Kom någon på någon spexig sympolisk idé? Hur gick det med
> musikkontakterna?
>
> Hur har det gått med afficheringen? Jag är orolig för hur vi når ut.
> Jag har afficherat på mataffärerna och bibiliotektet i centra la lund
> + AF borgen + lite elskåp men såg inte en affich mer en mina egna
> (förutom Annas utanför AF-borgen). Jag tänker ta en liten runda i
> centrala Lund + Väster nu för att affichera men är det ingen mer som
> gör det??!!!
>
> Bestämde ni något avstämmningsmöte innan demonstrationen?
>
> Hur gick det med talare?
>
> PS. Jag skulle gärna vilja ha telefonnummer till lite fler av er andra
> arrangörer.
> ..
> /Ellen
> 073-9550342