Klimatdemon imorgon

12 views
Skip to first unread message

Kajsa Lindqvist

unread,
Dec 7, 2007, 12:19:35 PM12/7/07
to cc-dem...@googlegroups.com
Några nyheter:
Fabian Göransson från Klimax kan vara konferensie både i Malmö och Lund
Fältbiologerna ordnar slagordslappar
Eventuellt kan Fältbiologerna skaka fram en talare till imorgon.
Jag har skrivit ett pressmeddelande som jag skickar ut i natt, mejla mig om ni vill se det.
Ellen tar ansvar för demovakterna under demonstrationerna

Saker som hänger lite löst
Finns det pinnar till banderollerna? Och en häftpistol?
Just nu är det bara jag som är spikad som talare i Malmö, någon som vet någon mer eller kan ordna fram?
Har någon tips på lokala medier att skicka pressmeddelandet till?
Vilka kan vara demovaker någon/några från varje organisation skulle vara fint? Hör av er till Ellen (0739550342)

Det skulle vara bra om vi arrangörer sågs åtminstone en halvtimma innan demonstrationen på Stortorget.


Vi ses imorgon!

Kramar /Kajsa
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages