Banderollmålning

2 views
Skip to first unread message

Sam Edgecombe

unread,
Dec 1, 2007, 12:43:53 PM12/1/07
to cc-dem...@googlegroups.com
Hej Alla,

Är det fortfarande banderollmålning i Malmö imorgon? Jag vill komma. Finns det andra från Lund som ska åka? I så fall kan vi träffas på stationen kanske vid 13:30?

Mvh

Sam

On 28/11/2007, Lars Qvist <lars_...@yahoo.se> wrote:

Lolal är bokad på Kvarnby folkhögskola - Röda Huset enl mötets
önskemål. Välkomna dit!

/Lars

> *Kommannde möten*
>
> *Söndag 15.00 Banderollmålning, *
>
> på Kvarnby folkhögskola (röda huset), Industrigatan 4, Malmö
>
> * *
>
> *Tisdag 18.00 Möte och banderollmålning*
>
> på Kvarnby folkhögskola (röda huset), Industrigatan 4, Malmö
>
> * *
>
> med reservation för att lokalerna faktsikt är lediga då.




--
PhD Student in Physical Chemistry

Home: +4646144245
Work: +46462220112
Mobile: +46730922298

Oleg Izyumenko

unread,
Dec 3, 2007, 11:07:07 AM12/3/07
to Climate Demonstration in Malmö and Lund
Hi,

just wanted to inform that the Green Students Lund will meet on
Tuesday, 18.00, in *Lund* and will paint their own banners then. I
hope that those making banners in Malmö will also have a lot of fun!
Do we have to meet once more before Saturday or are we ready with
everything? Also, please reply on how we should advertise through
newspapers, soon it might become late!

By the way, shall we invite Karin Svensson-Smith, what are your pros
and cons? (if there are no reactions, then I'll assume that silence
means no objections).

Sincerely,
Oleg

On Dec 1, 6:43 pm, "Sam Edgecombe" <sam.edgeco...@gmail.com> wrote:
> Hej Alla,
>
> Är det fortfarande banderollmålning i Malmö imorgon? Jag vill komma. Finns
> det andra från Lund som ska åka? I så fall kan vi träffas på stationen
> kanske vid 13:30?
>
> Mvh
>
> Sam
>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages