Apply for Job non-descriptive error

Jasper van Norren

to CATS API v3
Hi,

Voor een klant maak in een koppeling met de Catsone api. Alles liep op rolletjes tot ik de https://docs.catsone.com/#portals-submit methode probeerde te implementeren. Naar mijn weten stuur ik de juiste data op (data die ik getest heb met andere calls), maar ik krijg bij alles wat ik probeer dezelfde foutmelding: "Application could not be submitted for this job".

Zie ik hier iets over het hoofd? De foutmelding lijkt me een bevestiging dat de API call wel goed binnenkomt.

Over de mail kan ik de call etc. delen, i.v.m. gevoelige informatie laat ik dat voor nu af.

Alvast bedankt,
Jasper

Jasper van Norren

to CATS API v3
Dit is niet meer nodig. Ik gebruikte een verkeerd portal id. Zou fijn zijn als jullie daar een error message voor kunnen toevoegen, die zegt dat het portal id niet bestaat!