Fwd: notícies 2248

Miquel Morell Claró

---------- Forwarded message ---------
De: Josep <pep...@tinet.cat>
Date: dg., 4 de set. 2022 a les 9:35
Subject: Fwd: notícies 2248

El Pedro Sánchez ha dit amb orgull que va aplicar l'article 155 contra Catalunya després del referèndum del primer d'octubre. Donar suport al PP va ser una mostra "d'estimar Espanya". "El 2017 a Espanya va haver-hi un intent de trencar la sobirania nacional i de la integritat territorial, amb una majoria independentista al Parlament de Catalunya que va votar per una declaració unilateral d'independència. I què vaig fer jo com a líder de l'oposició? Em vaig posar del costat del govern d'Espanya, i vam aprovar l'article 155 per defensar la sobirania nacional i la integritat territorial d'aquest país".

https://www.vilaweb.cat/noticies/pedro-sanchez-torna-a-canviar-de-jaqueta-i-reivindica-el-seu-paper-al-155/

https://www.elnacional.cat/ca/politica/sanchez-descara-reivindica-suport-155-catalunya_877671_102.html

--------

El Badaoui, amic del Rufian, és qui diu que les dones europees també aniran ben tapades:

https://blocs.tinet.cat/tokra/files/2022/09/amics-del-rufian-3-.jpeg

--------

L'Iceta ens roba:

https://www.culturaydeporte.gob.es/actualidad/2022/08/220829-paisajedelaluz.html

-------

Ciudadanos ja mana a la tv3. Van dir que volien despolitizar la tv3, i ho han fet. Han fet fora els polítics catalans i hi han ficat uns quans dirigents de la sucursal del psoe155:

https://www.youtube.com/watch?v=UJTrhqQZ7B0

--------

El Pere Aragonès no anirà a la manifestació de l'onze de setembre, perquè no hi està d'acord. Però sí que va a la Feria de Abril:

https://www.racocatala.cat/noticia/56590/catala-missio-impossible-fins-tot-andorra?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=racocatala

---------

Hi ha un institut català més al Rosselló:

https://www.vilaweb.cat/noticies/bressola-canet-de-rossello-institut/

---------

Llegiu què diu ara la premsa espanyola.

https://blocs.tinet.cat/tokra/files/2022/09/abc-2022-.jpeg

---------

A La Tagliatella odien el català:

https://www.racocatala.cat/noticia/56590/catala-missio-impossible-fins-tot-andorra?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=racocatala

*-------

Si no voleu rebre notícies, torneu aquest missatge, amb el títol: "cancełlar subscripció".

--
amicalment

MIQUEL