Fwd: notícies 2656

11 views
Skip to first unread message

Miquel Morell Claró

unread,
Jun 22, 2026, 4:08:35 PM (5 days ago) Jun 22
to
Miquel Calçada   , Tremosa.........no de la xarxa és el Periódico qui ho  ADEU CAT
---------- Forwarded message ---------
De: Josep <p...@tinet.cat>
Date: dl., 22 de juny 2026 a les 16:59
Subject: Fwd: notícies 2656
To:



El conseller Jaume Duch diu descaradament que el seu govern "és un soci útil per la diplomàcia espanyola":

https://x.com/francescd/status/2067440662463516718

-----

El primer ministre espanyol ha dit que: el 7 d'octubre, Israel va envair Gaza:

https://x.com/isaacrrr7/status/2068385673766215995

-----

El govern del psoE155 ens fica l'islam a les escoles:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2067887378358771753

https://x.com/Actualidad_Pol/status/2067706875282419806

-----

Des del 2017, Espanya ens està fent la neteja ètnica:

https://x.com/Almogaver688/status/2067930271719014648

-----

Espanya ens fa la neteja ètnica: Ara ens ficarà dos milions de sudacas més:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2068394930943246603

-----

El Rufian i l'Oltra són molt espanyolistes, i fan els mítings en espanyol, igual que el PP i el psoE:

https://www.larepublica.cat/noticies/lesquerra-independentista-es-dilueix-a-valencia-rufian-i-oltra-es-mimetitzen-amb-el-marc-politic-espanyol/

https://x.com/LaRepublicaCat/status/2068230126924415246

https://www.larepublica.cat/altres-categories/lull-de-deu/rufian-i-oltra-enterren-els-paisos-catalans-per-salvar-el-progressisme-espanyol/

ER ja és Esquerra Republicana d'Espanya.

-----

El Rufián i L'Oltra són espanyolistes radicals:

https://x.com/DavidGR1714/status/2068055968320033191

Parlen en espanyol a València:

https://x.com/DavidGR1714/status/2068646246290489734

-----

El govern del virrei Illa i de la consellera Niubò ens roba molt, i dóna els diners als paràsits estrangers:

https://x.com/viquirepublica/status/2051915282084401454

El govern del psoE155comuns roba als catalans per regalar els diners als paràsits estrangers:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2068688220150202606

-----

Espanya ens fica tota la seva merda:

https://x.com/XFargas/status/2067591124554830002

https://x.com/GenisPinart/status/2067633056500912342

-----

Els R.Torrent, B.Salellas, E.Reguant, D.Sabaté, M.Iceta, A.Bondeso, J.Pons, S.Sol, M.Calçada, E.Gràcia, E.Massot, R.Tremosa, L.Castel, A.Castellanos, P.Soler, S.Sabrià, E.Voltas, A.Gabriel:

https://x.com/viquirepublica/status/2068029015466578263

-----

Els espanyols estan contents, perquè a Barcelona, ja hi han més àrabs que catalans:

https://x.com/Actualidad_Pol/status/2067911648254300310

Les dones musulmanes no treballen i tenen molts fills:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2068612936931643709

-----

Espanyols contra l'escola catalana:

https://www.elperiodico.com/es/politica/20260618/societat-civil-catalana-estudio-educacion-catalunya-lengua-131540352?utm_campaign=mrf-twitter-elperiodico&utm_source=twitter&utm_medium=social&mrfcid=202606186a33209f40731026e23f45e1

-----

La jutgessa del tribunal europeu és espanyola:

https://x.com/xanxoia/status/2068051129762558039

-----

Espanya no vol fer fora els invasors:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2067973509372948618

-----

França i Espanya són qui ajuda els terroristes:

https://x.com/Euan_MacDonald/status/2067504173172547877

França i Espanya ajuden els terroristes:

https://x.com/Euan_MacDonald/status/2067504173172547877

-----

El president del Líban diu que els enemics del Líban són l'Iran i Hezboŀlah:

https://x.com/IsraelVive1948/status/2068302693819441236

Al Líban no volen terroristes:

https://x.com/EYakoby/status/2068516301861998704

-----

Turquia és la base dels terroristes, igual que Pèrsia:

https://x.com/isaacrrr7/status/2068664347665006825

-----

Ara arriben els colonitzadors europeus:

https://x.com/EnricGoma/status/2067702825690288316

-----

Els estadis del Marroc i els MENAs:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2068387595147419982

Invasió:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2068309383512015340

-----

Al Salvador ja no hi han assassinats:

https://x.com/Dumacbcn/status/2068603393971540436

-----

El virrei Illa paga milions d'euros a una amiga seva, la Mónica Hurtado Carrasco:

https://x.com/EvaGarc14446704/status/2067973509372948618

-----

La Iridia també ens roba:

https://x.com/LaPeronel_la/status/2068245267585917203

-----

Espanya va expulsar el Mohamed Said Badaoui perquè era un perillós futur terrorista. Doncs ara la policia catalana li ha donat un premi:

https://x.com/piulairecat/status/2068707588514906389

-----

Neteja ètnica a Betlem:

https://x.com/VividProwess/status/2067724031470567748

-----

En Salman Rushdie:

https://x.com/Alex__Steffen/status/2067985928329580883

-----

A Síria, els musulmans que manen ara diuen que mataran tots els cristians i tots els europeus:

https://x.com/LizaRosen0000/status/2068003940348633182

-----

A Europa, el 2030 passarà igual que va passar a l'Egipte o a Constantinoble:

https://x.com/realMaalouf/status/2068699454123716744

El Regne Unit serà una república islàmica. Que tindrà bombes atòmiques!:

https://x.com/OldeWorldOrder/status/2067286108493197573

-----

A Escòcia:

https://x.com/realMaalouf/status/2068530108181168236

A Anglaterra, els jutges deixen lliures els assassins, si són musulmans:

https://x.com/herodot10/status/2068291281160188112

Musulmans a Anglaterra:

https://x.com/isaacrrr7/status/2068482815788753089

Musulmans a Birmingham:

https://x.com/rebew_lexa/status/2068573363212083507

https://x.com/TRobinsonNewEra/status/2068623747423055967

-----

Invasió d'islamistes:

https://x.com/realMaalouf/status/2068591730446746087

Invasió al País Basc:

https://x.com/LanoUnai/status/2066421351368253695

-----

A Pèrsia, pengen a la forca les dones que han estat violades:

https://x.com/isaacrrr7/status/2067983239743000984

-----

Si no voleu rebre notícies, torneu aquest missatge, amb el títol: cancellar subscripció.



--
amicalment
 
 
 
 
MIQUEL
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages