Ynt: RE: toplantı

1 view
Skip to first unread message

sehnaz sonmez

unread,
Apr 13, 2012, 8:50:47 AM4/13/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
şu an bana da uygun görünüyor umarım aynı kalır görüşmek üzere



----- Özgün İleti -----
Kimden : saliy...@hotmail.com
Kime : cankaya-ka...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 12 Nisan 2012 Perşembe 15:24
Konu : RE: toplantı

Haftaya Salı günü bana uygun görünüyor
Sevgilerimle... 

Date: Thu, 12 Apr 2012 12:43:45 +0300
Subject: Re: toplantı
From: senay...@gmail.com
To: cankaya-ka...@googlegroups.com

Emel'cim, galiba toplantımız önümüzdeki haftaya kalacak, ben önümüzdeki perşembe günü Ankara dışına çıkacağım, Salı günü için toplanalım derim. Arkadaşlara da uygunsa bir organizasyon yaparsan sevinirim. Sevgiler
Senay Ertem

11 Nisan 2012 17:06 tarihinde Ayşegül DOĞAN SIRMAGÜL <saliy...@hotmail.com> yazdı:
Emelciğim, cuma günü ben de uygun olamayacağım. Sevgilerimle... AYŞEGÜL
 

From: meral...@semlab.com.tr
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: RE: toplantı
Date: Wed, 11 Apr 2012 16:32:12 +0300


Emel’cim, ben yarın sabah kıbrısa gidiyorum , 2 gün yokum.Yani Cuma akşamıda..
Sevgiler
Meral
 
From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of emel ekin
Sent: Wednesday, April 11, 2012 15:25 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: toplantı

 
Merhabalar....
Geçen hafta çarşamba günü yaptığımız toplantıda bu hafta da çarşamba(bugün) toplanalım diye konuştuk ancak bugün toplantı salonunda engelliler meclisinin toplantısı olduğu için ve perşembe günü de başka bir toplantı olduğu için toplantımızı cuma akşamı yapmayı öneriyorum eğer herkese uygunsa...

Geçen hafta yapılan toplantıda aldığımız kararlar...
-Kadın meclisi genel kurulunun 11 Mayıs ya da 18 Mayıs tarihlerinden birinde yapılmasına karar verildi. Salonun durumuna göre iki tarihten biri belirlenecek.
-4320 yasasını yerine çıkarılan 6284 sayılı yeni yasanın anlatılacağı Todam seminerleri yapalım diye konuştuk, genel kuruldan önce 2 todam'da yapmayı planlayalım dedik. Ben todamdan arkadaşlarla konuştum, onlar yapabileceğimiz 2 todamı belirleyip bize bildirecekler.
-Bastırmayı düşündüğümüz kitapçıkları genel kurula yetiştirelim diye konuştuk.
-Genel kurul da sunulmak üzere faaliyet raporu hazırlayalım dedik. Kent konseyi genel kurulu için hazırladığımız faaliyet raporuna eklemeler yaparak ve Kadın Dostu Çankaya Sempozyumu sonuç bildirgesini de ekleyerek yazalım dedik faaliyet raporunu. Daha önce yazdığımız faaliyet raporunu ve sonuç bildirgesini ekte gönderiyorum. Herkes cuma günü akşam 17:00'ye kadar ekleme ve düzeltmelerini yaparsa toplantıda faaliyet raporunun son halini verebiliriz.

 
Sevgiler...
Emel...



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages