gökçe

0 views
Skip to first unread message

Meral GULER

unread,
Feb 10, 2012, 9:11:58 AM2/10/12
to Emel Ekin, cankaya-ka...@googlegroups.com

Merhaba Emel,

Nasıl gidiyor evlilik (adettendir).

Gökçe ile görüştüm, ısrarla ilk kısmını ücretsiz yapıyor, diğer kısma başlayacak , ödemeyi daha sonra yapacağız.

Hoşçakal

Meral

 

 

 

emel ekin

unread,
Feb 10, 2012, 9:23:46 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Meral hocam evlilik iyi ama bi değişiklik yok valla, ev aynı eş aynı:)
Gökçe ile bu şekilde çözülmesi iyi oldu..
Biz de birçok şeyi yoluna koyduk sanırım sempozyumla ilgili sıkıntı yok gibi gözüküyor, pazartesi konuşuruz tekrar gerekirse biraraya geliriz önümüzdeki hafta...
Sevgiler...

10 Şubat 2012 16:11 tarihinde Meral GULER <meral...@semlab.com.tr> yazdı:

Senay Ertem

unread,
Feb 10, 2012, 9:31:35 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Sevgili Emel, 
 Geçen hafta salı günü yaptığımız toplantı katılım sorunu nedeniyle  çok verimli olmadı, bu nedenle önümüzdeki hafta hepimize uygun bir gün belirleyip toplanmamız gerekiyor, 
herkes kendisine uygun olan günü bildirirse iyi olur diye düşünüyorum.
Sevgiler 
Senay Ertem

10 Şubat 2012 16:23 tarihinde emel ekin <emele...@gmail.com> yazdı:

Meral GULER

unread,
Feb 10, 2012, 9:34:30 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

Sevgili Arkadaşlar,

Bana  pzrtesi ve Salı uygun, sonrası değil.

Sevgiler

Meral

Ayse Saltan

unread,
Feb 10, 2012, 9:36:55 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Çarşamba 18:00 de yapalım mı?
Ayşe Saltan


From: Senay Ertem
Sent: Friday, February 10, 2012 4:31 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: gökçe

Ayse Saltan

unread,
Feb 10, 2012, 9:37:52 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
O zaman pazartesi yapalım, salı bana uygun değil.
Ayşe Saltan
Senior Capacity Building Expert

Strengthening Vocational Qualifications Authority (VQA) and National Qualifications System (NQS) in Turkey Project
Atatürk Bulvarı No:227 Kat: 9 Kavaklıdere, Ankara, Turkey
Tel : + 90 312 427 00 71
Fax: + 90 312 427 00 48

www.uyep.net
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

Ayse Saltan

unread,
Feb 10, 2012, 9:39:19 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Ben 17:00 gibi gelebilirim. 1 saat değerlendiririz, sonra yürütmeye katılırım.
Ayşe Saltan


From: Meral GULER
Sent: Friday, February 10, 2012 4:34 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: RE: gökçe

emel ekin

unread,
Feb 10, 2012, 9:39:37 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
pazartesi kent konseyinin yürütmesi ile çakışıyor, pazartesi yapamayız...

10 Şubat 2012 16:37 tarihinde Ayse Saltan <asa...@gmail.com> yazdı:

Meral GULER

unread,
Feb 10, 2012, 9:39:27 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

Benim Çarşamba 6 da toplantım var, Perşembe yurtdışından misafirim geliyor ama 7 uçağı ile dönecek,olabiliri ama geç olur diyorum toplantı için , pzrtesi Salı öğlende olabilirmi?

Meral GULER

unread,
Feb 10, 2012, 9:39:42 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

Veya Çarşamba öğlen?

emel ekin

unread,
Feb 10, 2012, 9:40:33 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
perşembe olsa uygun mu acaba herkese...

10 Şubat 2012 16:39 tarihinde emel ekin <emele...@gmail.com> yazdı:

Meral GULER

unread,
Feb 10, 2012, 9:40:42 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

Öğlenlerimi değerlendirsek

Meral GULER

unread,
Feb 10, 2012, 9:43:09 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

Bana değil, zaten gec olur , ben sonraki hafta yokum, yinede siz bilirsiniz diyeyim..

Senay Ertem

unread,
Feb 10, 2012, 9:43:57 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
bana hepsi uygun gibi görünüyor siz karar verin, yalnız öğlenleri duruşmalarım sarkabilir saat 1 den sonra olursa sorun yok


10 Şubat 2012 16:40 tarihinde Meral GULER <meral...@semlab.com.tr> yazdı:

Ayse Saltan

unread,
Feb 10, 2012, 9:47:34 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Perşembe geç olur, Meral pazartesi 16:30-17:00 için ne diyorsun.
Ayşe Saltan

Senay Ertem

unread,
Feb 10, 2012, 9:47:46 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
acaba pazartesi saat 16.30 diye kararlaştırsak uygun olabilir mi? bir buçuk saat yeter bize diye düşünüyorum


10 Şubat 2012 16:43 tarihinde Senay Ertem <senay...@gmail.com> yazdı:

emel ekin

unread,
Feb 10, 2012, 9:48:48 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Pazartesi 16:30 yapabilirsek çok iyi olur, 5 de başlayınca 6 da bitmiyor...

10 Şubat 2012 16:47 tarihinde Ayse Saltan <asa...@gmail.com> yazdı:

Senay Ertem

unread,
Feb 10, 2012, 9:48:54 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
sanırım tamam bu iş pazartesi saat 16.30 da toplanmak üzere iyi hafta sonları,

10 Şubat 2012 16:47 tarihinde Senay Ertem <senay...@gmail.com> yazdı:

Ayse Saltan

unread,
Feb 10, 2012, 9:52:47 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Meral pazartesi 16:30 sana da uygun dimi?????????
Ayşe Saltan

meral...@semlab.com.tr

unread,
Feb 10, 2012, 9:55:30 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Okey
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

From: emel ekin <emele...@gmail.com>
Date: Fri, 10 Feb 2012 16:48:48 +0200
Subject: Re: gökçe

meral...@semlab.com.tr

unread,
Feb 10, 2012, 9:59:49 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Evet uygun
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

From: "Ayse Saltan" <asa...@gmail.com>
Date: Fri, 10 Feb 2012 16:52:47 +0200
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages