Merhaba Emel,
Nasıl gidiyor evlilik (adettendir).
Gökçe ile görüştüm, ısrarla ilk kısmını ücretsiz yapıyor, diğer kısma başlayacak , ödemeyi daha sonra yapacağız.
Hoşçakal
Meral
Sevgili Arkadaşlar,
Bana pzrtesi ve Salı uygun, sonrası değil.
Sevgiler
Meral
Benim Çarşamba 6 da toplantım var, Perşembe yurtdışından misafirim geliyor ama 7 uçağı ile dönecek,olabiliri ama geç olur diyorum toplantı için , pzrtesi Salı öğlende olabilirmi?
Veya Çarşamba öğlen?
Öğlenlerimi değerlendirsek
Bana değil, zaten gec olur , ben sonraki hafta yokum, yinede siz bilirsiniz diyeyim..