FW: [tukd-subeler] FW: SPK Tarafından Hazırlanan Tebliğ - "Yönetim Kurulunda en az bir kadın üye bulundurma" ilkesi hakkında

1 view
Skip to first unread message

Meral GULER

unread,
Feb 16, 2012, 1:51:16 AM2/16/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

 

 

From: tukd-s...@yahoogroups.com [mailto:tukd-s...@yahoogroups.com] On Behalf Of Nazan Moroglu
Sent: Wednesday, February 15, 2012 20:50 PM
To: İstanbul Kadın Kuruluşları Birligi; genel merkez TÜKD
Subject: [tukd-subeler] FW: SPK Tarafından Hazırlanan Tebliğ - "Yönetim Kurulunda en az bir kadın üye bulundurma" ilkesi hakkında

 

 


Sevgili Arkadaşlar,

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) tarafından hazırlanan ve 11 Şubat tarihli Resmi Gazete'de yer alan "Kurumsal Yönetim İlkelerinin Belirlenmesine ve Uygulanmasına İlişkin Tebliğ" ile
"Yönetim Kurulunda en az bir kadın üye bulundurma" ilkesi getirilmiştir.
 
Ancak SPK'nın websitesinde yer alan basın açıklamasına göre söz konusu düzenleme zorunlu bir uygulamayı gerektirmemekte, “Uygula, Uygulamıyorsan Açıkla” prensibi gereğince tavsiye niteliğindedir.
 
ANCAK; YİNE DE "YÖNETİM KURULU" VE "KADIN" SÖZCÜKLERİNİN YAN YANA GETİRİLMESİ BİR GELİŞME OLARAK DEĞERLENDİRİLEBİLİR..
GİDEREK CİNSİYET KOTASINA DA YER VERİLECEĞİNİ GÖRECEĞİZ..
 
 
Söz konusu tebliğ ve ilgili basın duyurusunun linki ekte bilgilerinize sunulmuştur.

Basın Duyurusu Linki: http://www.spk.gov.tr/duyurugoster.aspx?aid=20120211&subid=0&ct=c&yanmenuid=1

sevgiler
Nazan Moroğlu



__._,_.___

Recent Activity:

.

Image removed by sender.

__,_._,___

image001.jpg
image002.jpg
SPK Tebliğ-11 Şubat 2012.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages