Sevgiler...
Emel...
27 Mart 2012 17:03 tarihinde Ayşegül DOĞAN SIRMAGÜL
<saliy...@hotmail.com> yazdı:
> Emelciğim,ofise ancak gelebildiğim için maili şimdi görebildim. Benim
> için yarın uygun. Herkese sevgiler...
>
>> Date: Tue, 27 Mar 2012 14:03:50 +0300
>> Subject: toplantı...
>> From: emele...@gmail.com
>> To: cankaya-ka...@googlegroups.com
>
>>
>> Merhabalar...