Ynt: Ynt: Re: gökçe

0 views
Skip to first unread message

sehnaz sonmez

unread,
Feb 10, 2012, 10:14:08 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
pazartesi 16:30 bana da uyar herhalde öyle kararlaşma oldu .görüşmek üzere



----- Özgün İleti -----
Kimden : meral...@semlab.com.tr
Kime : cankaya-ka...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 10 Şubat 2012 Cuma 16:59
Konu : Ynt: Re: gökçe

Evet uygun
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

From: "Ayse Saltan" <asa...@gmail.com>
Date: Fri, 10 Feb 2012 16:52:47 +0200
Subject: Re: gökçe

Meral pazartesi 16:30 sana da uygun dimi?????????
Ayşe Saltan


From: Senay Ertem
Sent: Friday, February 10, 2012 4:48 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: gökçe
sanırım tamam bu iş pazartesi saat 16.30 da toplanmak üzere iyi hafta sonları,

10 Şubat 2012 16:47 tarihinde Senay Ertem <senay...@gmail.com> yazdı:
acaba pazartesi saat 16.30 diye kararlaştırsak uygun olabilir mi? bir buçuk saat yeter bize diye düşünüyorum

10 Şubat 2012 16:43 tarihinde Senay Ertem <senay...@gmail.com> yazdı:
bana hepsi uygun gibi görünüyor siz karar verin, yalnız öğlenleri duruşmalarım sarkabilir saat 1 den sonra olursa sorun yok

10 Şubat 2012 16:40 tarihinde Meral GULER <meral...@semlab.com.tr> yazdı:

Öğlenlerimi değerlendirsek

 

From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of emel ekin
Sent: Friday, February 10, 2012 16:40 PM


To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: gökçe

 

pazartesi kent konseyinin yürütmesi ile çakışıyor, pazartesi yapamayız...

10 Şubat 2012 16:37 tarihinde Ayse Saltan <asa...@gmail.com> yazdı:

O zaman pazartesi yapalım, salı bana uygun değil.

Ayşe Saltan
Senior Capacity Building Expert

Strengthening Vocational Qualifications Authority (VQA) and National Qualifications System (NQS) in Turkey Project
Atatürk Bulvarı No:227 Kat: 9 Kavaklıdere, Ankara, Turkey
Tel : + 90 312 427 00 71
Fax: + 90 312 427 00 48

http://www.uyep.net
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●


From: Meral GULER

Sent: Friday, February 10, 2012 4:34 PM

To: cankaya-ka...@googlegroups.com

Subject: RE: gökçe

Sevgili Arkadaşlar,

Bana  pzrtesi ve Salı uygun, sonrası değil.

Sevgiler

Meral

 

From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of Senay Ertem
Sent: Friday, February 10, 2012 16:32 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: gökçe

 

Sevgili Emel,

Geçen hafta salı günü yaptığımız toplantı katılım sorunu nedeniyle  çok verimli olmadı, bu nedenle önümüzdeki hafta hepimize uygun bir gün belirleyip toplanmamız gerekiyor,

herkes kendisine uygun olan günü bildirirse iyi olur diye düşünüyorum.

Sevgiler

Senay Ertem

10 Şubat 2012 16:23 tarihinde emel ekin <emele...@gmail.com> yazdı:

Meral hocam evlilik iyi ama bi değişiklik yok valla, ev aynı eş aynı:)

Gökçe ile bu şekilde çözülmesi iyi oldu..

Biz de birçok şeyi yoluna koyduk sanırım sempozyumla ilgili sıkıntı yok gibi gözüküyor, pazartesi konuşuruz tekrar gerekirse biraraya geliriz önümüzdeki hafta...

Sevgiler...

10 Şubat 2012 16:11 tarihinde Meral GULER <meral...@semlab.com.tr> yazdı:

 

Merhaba Emel,

Nasıl gidiyor evlilik (adettendir).

Gökçe ile görüştüm, ısrarla ilk kısmını ücretsiz yapıyor, diğer kısma başlayacak , ödemeyi daha sonra yapacağız.

Hoşçakal

Meral

 

 

 

 

 

 



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages