----- Özgün İleti -----
Kimden : meral...@semlab.com.tr
Kime : cankaya-ka...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 10 Şubat 2012 Cuma 16:59
Konu : Ynt: Re: gökçe
acaba pazartesi saat 16.30 diye kararlaştırsak uygun olabilir mi? bir buçuk saat yeter bize diye düşünüyorum
10 Şubat 2012 16:43 tarihinde Senay Ertem <senay...@gmail.com> yazdı:
bana hepsi uygun gibi görünüyor siz karar verin, yalnız öğlenleri duruşmalarım sarkabilir saat 1 den sonra olursa sorun yok
10 Şubat 2012 16:40 tarihinde Meral GULER <meral...@semlab.com.tr> yazdı:
Öğlenlerimi değerlendirsek
From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of emel ekin
Sent: Friday, February 10, 2012 16:40 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: gökçe
pazartesi kent konseyinin yürütmesi ile çakışıyor, pazartesi yapamayız...
10 Şubat 2012 16:37 tarihinde Ayse Saltan <asa...@gmail.com> yazdı:
O zaman pazartesi yapalım, salı bana uygun değil.
Ayşe Saltan
Senior Capacity Building Expert
Strengthening Vocational Qualifications Authority (VQA) and National Qualifications System (NQS) in Turkey Project
Atatürk Bulvarı No:227 Kat: 9 Kavaklıdere, Ankara, Turkey
Tel : + 90 312 427 00 71
Fax: + 90 312 427 00 48
http://www.uyep.net
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
From: Meral GULER
Sent: Friday, February 10, 2012 4:34 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: RE: gökçe
Sevgili Arkadaşlar,
Bana pzrtesi ve Salı uygun, sonrası değil.
Sevgiler
Meral
From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of Senay Ertem
Sent: Friday, February 10, 2012 16:32 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: gökçe
Sevgili Emel,
Geçen hafta salı günü yaptığımız toplantı katılım sorunu nedeniyle çok verimli olmadı, bu nedenle önümüzdeki hafta hepimize uygun bir gün belirleyip toplanmamız gerekiyor,
herkes kendisine uygun olan günü bildirirse iyi olur diye düşünüyorum.
Sevgiler
Senay Ertem
10 Şubat 2012 16:23 tarihinde emel ekin <emele...@gmail.com> yazdı:
Meral hocam evlilik iyi ama bi değişiklik yok valla, ev aynı eş aynı:)
Gökçe ile bu şekilde çözülmesi iyi oldu..
Biz de birçok şeyi yoluna koyduk sanırım sempozyumla ilgili sıkıntı yok gibi gözüküyor, pazartesi konuşuruz tekrar gerekirse biraraya geliriz önümüzdeki hafta...
Sevgiler...
10 Şubat 2012 16:11 tarihinde Meral GULER <meral...@semlab.com.tr> yazdı:
Merhaba Emel,
Nasıl gidiyor evlilik (adettendir).
Gökçe ile görüştüm, ısrarla ilk kısmını ücretsiz yapıyor, diğer kısma başlayacak , ödemeyi daha sonra yapacağız.
Hoşçakal
Meral