Ben de gönderdiğin metne bir göz gezdirdim, düzeltme gerektiren yerler oldukça fazla, Ayşe Hoca ile konuştum Genel Kurul'a yetişmesi için panik yapmayalım dedi, ayın 21 inden sonra müsait olacağını ve metin üzerinde gerekli incelemeyi yapabileceğini söyledi. Bu gün için baskıya verilebileceğini söylemişsin, ben de acele etmeyelim düşüncesindeyim. Seni aradım ama telefonun cevap vermedi, yoğun olduğunu biliyorum.Yarın saat 10.00 da, ben Ayşe ve meral 100. Yıl da açılışta olacağız, oradan oturup konuşacağımız bir yere geçer küçük bir toplantı yaparız diye kararlaştırdık, dönüş yaparsan sevinirim.
Sevgiler.