toplantı

0 views
Skip to first unread message

emel ekin

unread,
Apr 25, 2012, 6:15:45 AM4/25/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Merhabalar..
Geçen hafta çarşamba yapalım diye konuşmuştuk toplantımızı ama bugün engelliler meclisinin de toplantısı var, eger herkese uygunsa biz toplantımızı yarın yapalım diye öneriyorum....

Sevgiler...
Emel...

Aysegul

unread,
Apr 25, 2012, 6:38:17 AM4/25/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Ben Eskisehir'deyim, Cuma akşamı donebilecegim ancak, bu nedenle yarın katılmam mümkün değil. Herkese cok sevgiler. Aysegul

iPhone'umdan gönderildi

25 Nis 2012 tarihinde 13:15 saatinde, emel ekin <emele...@gmail.com> şunları yazdı:

Senay Ertem

unread,
Apr 25, 2012, 8:02:10 AM4/25/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Yarın yapmayı planladığımız toplantı programı  benim için  ancak  yarın sabah netleştirebilir. Eğer herkes için sorun olacaksa pazartesi veya salı günü  için yeniden konuşalım diye düşünüyorum. Sevgiler
Senay Ertem
  

25 Nisan 2012 13:38 tarihinde Aysegul <saliy...@hotmail.com> yazdı:

Ayse Saltan

unread,
Apr 25, 2012, 10:22:11 AM4/25/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Emelcim merhaba,
Ben yarında haftaya da uygun değilim. Haftaya Erzincan dayım. Siz toplantıyı yapıp bana bilgi dönersiniz.
Sevgiler...
Ayşe Saltan
From: emel ekin
Sent: Wednesday, April 25, 2012 1:15 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: toplantı

Meral GULER

unread,
Apr 26, 2012, 3:07:53 AM4/26/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

Günaydın  , Önümüzdeki hafta Salı tatil biliyorsunuz, ben pazartesiyide tatil yaptım, Çarşamba olabilir, 3ünde Perşembe Angikad toplantım var .

Sevgiler

Meral

Meral GULER

unread,
May 2, 2012, 4:44:14 AM5/2/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

Emel’cim, son durum nedir?

 

From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of emel ekin
Sent: Wednesday, April 25, 2012 13:16 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: toplantı

 

Merhabalar..

Ayse Saltan

unread,
May 2, 2012, 5:06:56 AM5/2/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Arkadaşlar ben bu ay çok yoğunum ve ayın yarısından çoğunda Ankara dışındayım. Bu nedenle mail ortamında çalışma için detaylı ve düzenli haberleşirsek ben de destek sağlayabilirim.
Sevgiler...
Ayşe Saltan
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages