iPhone'umdan gönderildi
25 Nis 2012 tarihinde 13:15 saatinde, emel ekin <emele...@gmail.com> şunları yazdı:
Günaydın , Önümüzdeki hafta Salı tatil biliyorsunuz, ben pazartesiyide tatil yaptım, Çarşamba olabilir, 3ünde Perşembe Angikad toplantım var .
Sevgiler
Meral
Emel’cim, son durum nedir?
From:
cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com]
On Behalf Of emel ekin
Sent: Wednesday, April 25, 2012 13:16 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: toplantı
Merhabalar..