Toplantıda konuşulanlar;
-2-3 mart 2012 tarihinde gerçekleştirdiğimiz Kadın Dostu Çankaya
Sempozyumu sunumlarının deşifresinin yapılarak kitaplaştırılması(Basın
yayın yapacak, basın yayına yazı yazdık ancak henüz cevap yok),
hızlandırmamız lazım.
-Meral hocanın sunduğu yurt projesi değerlendirildi.Üniversiteli
Kadınlar Derneğinin tarafından hazırlanan ve Çankaya Kent Konseyi ile
birlikte yapmayı planladıkları Kız Yurdu projesi, yürütme kurulu
olarak değerlendirilmesine ve geliştirilmesine ihtiyaç var, ekte
gönderiyorum.
-TODAM'larda yapmayı planladığımız Kadına Yönelik Şiddet eğitimlerine
başlayalım önerisi geldi Senay hocadan.
-Çankaya Belediyesinin araçlarına Kadına Yönelik Şiddete dikkat çekmek
ve bilgilendirmek amaçlı spot cümleler yazılması konusunda Işıkhan
Beyle konuşarak Ulaştırma Müdürlüğünün bağlı olduğu Başkan Yardımcısı
Savaş Yorgancıdan görüş alınmasına karar verildi.
-Kadın hakları el kitabı ve kadın meclisi broşürü çıkaralım demiştik
ancak, 4320 yasasındaki değişikliği beklediğimiz için gecikti. Yeni
yasa çıktı. Senay hoca ve ayşegül güncellemeleri yaparak bu hafta
yapacağımız toplantıya getirecekler, daha sonra da baskıya vereceğiz.
-Son olarak Kadın meclisi seçimli genel kurulunu yapmamız gerekiyor.
Mayıs ayı içerisinde 12 Mayıs tarihi uygun gibi gözüküyor.Yapacağımız
toplantıda tarihi netleştirip hazırlıklara başlamamız gerekiyor.
Atladığım bişey varsa ekleyiniz...
4 Nisan Çarşamba günü saat:18:00'de toplanıyoruz.....
Sevgiler....