Ynt: Re: toplantı...

0 views
Skip to first unread message

sehnaz sonmez

unread,
Mar 30, 2012, 11:59:43 AM3/30/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

sevgili kadınlar bugün mail bakabildim biz kızılay da eylem de iken siz toplantı yapmışsınız haberim olmadı
olsa da gelemezdim


----- Özgün İleti -----
Kimden : senay...@gmail.com
Kime : cankaya-ka...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 27 Mart 2012 Salı 17:13
Konu : Re: toplantı...

28.03.2012 saat 17.00 için Anlaştık,
Sevgiler Senay Ertem

27 Mart 2012 17:11 tarihinde emel ekin <emele...@gmail.com> yazdı:
Tamamdır. Yarın akşam 5 de toplanalım...ben yarın sabah ararım herkesi...
Sevgiler...
Emel...

27 Mart 2012 17:03 tarihinde Ayşegül DOĞAN SIRMAGÜL
<saliy...@hotmail.com> yazdı:
> Emelciğim,ofise ancak gelebildiğim için maili şimdi görebildim. Benim
> için yarın uygun. Herkese sevgiler...
>
>> Date: Tue, 27 Mar 2012 14:03:50 +0300
>> Subject: toplantı...
>> From: emele...@gmail.com
>> To: cankaya-ka...@googlegroups.com
>
>>
>> Merhabalar...
>> Geçen hafta Senay hocam toplantı yapalım diye önermişti, ancak ben
>> izinli olduğum için bu hafta yapalım diye konuştuk...
>> Herkes hızlıca uygun günlerini yazarsa bu hafta içi bir toplantı
>> yapabiliriz...
>> Toplantı gündem önerilerinizi de yazarsanız, gündemli bir toplantı
>> yapabiliriz.....
>>
>> Sevgiler...
>> Emel...



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages