> Emelciğim,ofise ancak gelebildiğim için maili şimdi görebildim. Benim
> için yarın uygun. Herkese sevgiler...
>
>> Date: Tue, 27 Mar 2012 14:03:50 +0300
>> Subject: toplantı...
>> From:
emele...@gmail.com
>> To:
cankaya-ka...@googlegroups.com
>
>>
>> Merhabalar...
>> Geçen hafta Senay hocam toplantı yapalım diye önermişti, ancak ben
>> izinli olduğum için bu hafta yapalım diye konuştuk...
>> Herkes hızlıca uygun günlerini yazarsa bu hafta içi bir toplantı
>> yapabiliriz...
>> Toplantı gündem önerilerinizi de yazarsanız, gündemli bir toplantı
>> yapabiliriz.....
>>
>> Sevgiler...
>> Emel...