Ynt: RE: toplantı

0 views
Skip to first unread message

sehnaz sonmez

unread,
May 1, 2012, 1:35:30 PM5/1/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com

sevgili kadınlar yarın toplantı var mı sabah email bakamıyoruz bir gün önceden haberimiz olsa iyi olur
sevgilerle

----- Özgün İleti -----
Kimden : meral...@semlab.com.tr
Kime : cankaya-ka...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 26 Nisan 2012 Perşembe 10:07
Konu : RE: toplantı

Günaydın  , Önümüzdeki hafta Salı tatil biliyorsunuz, ben pazartesiyide tatil yaptım, Çarşamba olabilir, 3ünde Perşembe Angikad toplantım var .

Sevgiler

Meral

 

From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of Senay Ertem
Sent: Wednesday, April 25, 2012 15:02 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: toplantı

 

Yarın yapmayı planladığımız toplantı programı  benim için  ancak  yarın sabah netleştirebilir. Eğer herkes için sorun olacaksa pazartesi veya salı günü  için yeniden konuşalım diye düşünüyorum. Sevgiler

Senay Ertem

  

25 Nisan 2012 13:38 tarihinde Aysegul <saliy...@hotmail.com> yazdı:

Ben Eskisehir'deyim, Cuma akşamı donebilecegim ancak, bu nedenle yarın katılmam mümkün değil. Herkese cok sevgiler. Aysegul

iPhone'umdan gönderildi

25 Nis 2012 tarihinde 13:15 saatinde, emel ekin <emele...@gmail.com> şunları yazdı:


> Merhabalar..
> Geçen hafta çarşamba yapalım diye konuşmuştuk toplantımızı ama bugün engelliler meclisinin de toplantısı var, eger herkese uygunsa biz toplantımızı yarın yapalım diye öneriyorum....
>
> Sevgiler...
> Emel...

 



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages