----- Özgün İleti -----
Kimden : meral...@semlab.com.tr
Kime : cankaya-ka...@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 26 Nisan 2012 Perşembe 10:07
Konu : RE: toplantı
Günaydın , Önümüzdeki hafta Salı tatil biliyorsunuz, ben pazartesiyide tatil yaptım, Çarşamba olabilir, 3ünde Perşembe Angikad toplantım var .
Sevgiler
Meral
From: cankaya-ka...@googlegroups.com [mailto:cankaya-ka...@googlegroups.com] On Behalf Of Senay Ertem
Sent: Wednesday, April 25, 2012 15:02 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: Re: toplantı
Yarın yapmayı planladığımız toplantı programı benim için ancak yarın sabah netleştirebilir. Eğer herkes için sorun olacaksa pazartesi veya salı günü için yeniden konuşalım diye düşünüyorum. Sevgiler
Senay Ertem
25 Nisan 2012 13:38 tarihinde Aysegul <saliy...@hotmail.com> yazdı:
Ben Eskisehir'deyim, Cuma akşamı donebilecegim ancak, bu nedenle yarın katılmam mümkün değil. Herkese cok sevgiler. Aysegul
iPhone'umdan gönderildi
25 Nis 2012 tarihinde 13:15 saatinde, emel ekin <emele...@gmail.com> şunları yazdı:
> Merhabalar..
> Geçen hafta çarşamba yapalım diye konuşmuştuk toplantımızı ama bugün engelliler meclisinin de toplantısı var, eger herkese uygunsa biz toplantımızı yarın yapalım diye öneriyorum....
>
> Sevgiler...
> Emel...