yürütme kurulu toplantısı

0 views
Skip to first unread message

emel ekin

unread,
Feb 10, 2012, 10:23:24 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Merhabalar,
Pazartesi 16:30 da toplantımızı yapıyoruz diye karara bağlamış olalım, cevap yazmayan  diğer arkadaşlar da katılım gösterirlerse çok iyi olur...
Sevgiler

Ayşegül DOĞAN SIRMAGÜL

unread,
Feb 10, 2012, 11:09:10 AM2/10/12
to cankaya-ka...@googlegroups.com
Yeni gördüm maillerinizi, bana da uyar pazartesi 16:30. Görüşmek üzere, herkese sevgiler...
From: emel ekin
Sent: Friday, February 10, 2012 5:23 PM
To: cankaya-ka...@googlegroups.com
Subject: yürütme kurulu toplantısı
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages