Informačné listy

kip...@gmail.com

to candle...@googlegroups.com
Toto je asi skôr problém fajru, ale všimol som si, ale zdá sa, že nefungujú odkazy na informačné listy z rozvrhov.
Konkrétne rozvry odkazujú na linky tvaru:
Doteraz sa na tej linke zobrazil informačný list, teraz dostanem iba chybové hlásenie: "Problém pri sťahovaní: Neočakávaná odozva od AISu."
(Neviem, či to trvá dlhšie, všimol som si to dnes)

Dušan Plavák

to candle...@googlegroups.com
Pozrieme sa na to vdaka.

Dňa 10. januára 2014 13:02, <kip...@gmail.com> napísal(-a):

S pozdravom Dušan Plavák

Martin Sleziak

to candle...@googlegroups.com
Teraz som si všimol, že to už bolo nahlásené aj v issue trackeri:
http://code.google.com/p/fajr/issues/detail?id=153
(Mal som sa tam pozrieť prv, sorry za duplicitu.)

Dušan Plavák

to candle...@googlegroups.com
Tento bug, je uz opraveny. Vdaka za nahlasenie.

Dňa 10. januára 2014 13:07, Martin Sleziak <sle...@fmph.uniba.sk> napísal(-a):