Krúžky priradené k vyučovacím hodinám

jan....@gmail.com

to candle-users
Zdravím dnes po druhýkrát.

Radi by sme od študentov požadovali, aby sa zúčastňovali cvičení, ktoré sú v rozvrhu priradené ich krúžku, aby sme dosiahli viac-menej rovnomerné rozdelenie a mohli sa im dostatočne venovať.
Hodilo by sa, keby túto informáciu candle zobrazovala pri jednotlivých hodinách prinajmenšom v zoznamoch vyhľadaných hodín v ľavom paneli a pod rozvrhovou tabuľkou, keď už nie aj v okienkach samotnej tabuľke.
Dá sa to dosiahnuť v súčasnej verzii alebo doimplementovať?

JKľ~

marek...@gmail.com

to candle-users, jan....@gmail.com, Martin Sleziak
Dobre rano,

To, co popisujete, sa aktualne v Candle docielit neda. Jedinu informaciu, ktoru Candle aktualne ma (a teoreticky by sa s nou dalo pracovat) je, ze rozne kruzky maju rovnake cvicenia v rozny cas (ako napriklad https://candle.fmph.uniba.sk/kruzky/1AIN1https://candle.fmph.uniba.sk/kruzky/1AIN2).

Myslim si vsak, ze najlepsim sposobom, ako dosiahnut to, co popisujete je pridanie poznamky, v ktorej bude napisane, pre ktory kruzok je dane cvicenie primarne urcene (ako je to napriklad pri cviceni z principov pocitacov v tomot rozvrhu https://candle.fmph.uniba.sk/kruzky/1AIN1).

Tuto zmenu vsak zrejme bude treba spravit na urovni vytvarania samotnych rozvrhov, nie v Candli samotnom.

Nie som si isty, ci je to najlepsie mozne riesenie. Dajte ale, prosim, urcite vediet, ci by Vam to tak vyhovovalo.

Dňa streda, 17. februára 2016 16:17:54 UTC+1 jan....@gmail.com napísal(-a):