Rozhádzaný rozvrh

Michal Petrucha

to candle...@googlegroups.com
Všimli sme si správanie, ktoré považujeme za bug -- je predmet,
1-AIN-251, ktorého pridaním do rozvrhu sa rozvrh prestane zobrazovať
podľa time slotov na matfyze, namiesto toho sa zobrazuje po hodinách.
Pravdepodobne teda preto, že tento predmet je extermý a prednáša sa na
FMUK, takže je ťažšie ho zaradiť do matfyzného rozvrhu.

Problémom na tom je, že pridaním tohto jediného piatkového ranného
predmetu sa celý rozvrh rozsype a v niektorých prípadoch značne
zneprehľadní (napríklad keď je v rozvrhu veľa prekrývajúcich sa
predmetov).

Bolo by možné toto správanie nejak upraviť, aby rozvrh bol
prehľadnejší?

(Mimochodom, nie som subscriber, takže odpoveď poslaná na mailing list
mi nepríde.)

(-K
signature.asc

kip...@gmail.com

to candle...@googlegroups.com, michal....@ksp.sk
Len teda pridam ukazku, ak som spravne pochopil o co ide.
Prvy rozvrh obsahuje len hodiny so standardnymi matfyzackymi casmi, druhy aj "nestandardne".
Nie som presvedceny, ci sa to da povazovat za bug.

Martin Sucha

to candle...@googlegroups.com, michal....@ksp.sk
Zdravím,

dík za report.

2013/2/6 Michal Petrucha <michal....@ksp.sk>:
> [...]
> Pravdepodobne teda preto, že tento predmet je extermý a prednáša sa na
> FMUK, takže je ťažšie ho zaradiť do matfyzného rozvrhu.
Presne tak, Candle kontroluje, či začiatky a konce hodín sú pre všetky
hodiny nastavené tak, ako je zvykom na matfyze a ak nie, vyrába
tabuľku s riadkami po 5 minút (namiesto 50 ako keď sú iba matfyzné
hodiny)[1]. Stačilo by, keby sa hlavné riadky teda dávali po 50 minút
namiesto po 60-tich (t.j. aby časy v úvodnom stĺpci boli rovnaké v
oboch prípadoch)?

[1] https://github.com/fmfi-svt/candle/blob/master/apps/frontend/modules/timetable/templates/_table.php#L27

Takto by sa dal Candle upraviť:
https://github.com/fmfi-svt/candle/pull/4

Na bete som nahodil verziu s touto zmenou. Ukazka, ako by to mohlo vyzerat:
https://candle.fmph.uniba.sk/beta/rozvrh/test-iny-cas3

Martin Sucha

Michal Petrucha

to candle...@googlegroups.com
On Wed, Feb 06, 2013 at 03:51:39PM +0100, Martin Sucha wrote:
> Zdravím,
>
> dík za report.

[...]
> [...]
> https://github.com/fmfi-svt/candle/pull/4
>
> Na bete som nahodil verziu s touto zmenou. Ukazka, ako by to mohlo vyzerat:

Výborne, podľa mňa takto to vyzerá výrazne prehľadnejšie, minimálne
preto, že je jasne vidno, kedy začínajú štandardné matfyzné predmety,
ktoré tak či tak tvoria väčšinu rozvrhu. Hlavne teda to vyzerá skoro
rovnako ako všetky ostatné rozvrhy.

Ja som teda za merge tejto zmeny. (-;

(-K
signature.asc

Martin Sucha

to candle...@googlegroups.com, Michal Petrucha
Zdravim,

On 02/06/2013 06:24 PM, Michal Petrucha wrote:
> [...]
> ktoré tak či tak tvoria väčšinu rozvrhu. Hlavne teda to vyzerá skoro
> rovnako ako všetky ostatné rozvrhy. Ja som teda za merge tejto zmeny.
Zmena uz je reviewnuta a nahodena na ostru verziu.

S pozdravom,
Martin Sucha

Martin Sucha

to candle...@googlegroups.com, Michal Petrucha
Pekny vecer prajem,

este doplnim, ze vdaka Dusanovi Plavakovi, ktory upravil renderovanie
tabulky tak, aby nematfyzne hodiny vyplnili aj prestavku, uz nie je
velky rozdiel medzi rozvrhom s nematfyznymi a bez nematfyznych hodin.

S pozdravom,
Martin Sucha