citrosept

frisian3

to Candida Schimmel
Hoi allemaal

Ik hoop dat dit bericht op de juiste plaats komt want eerlijk gezegd
snap ik er nog niet veel van. Maar ik heb deze week een middel ontdekt
wat antibiotisch en antiseptisch werkt. N.l. citrosept.
Het is grapefruitpit-extract. En dat is een uitzonderlijk krachtig,
niet giftig antibioticum. Het middel remt en doodt honderden soorten
schadelijke micro-organismen, zoals staphylococcus, streptococcus,
salmonella, escherichia coli, candida en vele andere bacteriën,
virussen, schimmels en parasieten. Bij inwendig gebruik kan het
ziekten als griep, candida, diarree en herpes genezen. Het middel is
zeer effectief gebleken tegen bacteriële en schimmelziekten enz. Het
middel werkt 10 tot 100 keer zo effectief dan zilveroxyde, chloor en
jodium.

Groetjes frisian

Esther en Jules G.

to candida...@googlegroups.com
Hallo Frisian,

Hoe neem je het in dan?  Ik gebruik het om vaginaal te spoelen en mijn candida daar onder controle te houden.  Maar ik ben erg geïnteresseerd in inwendig gebruik....

Groeten Esther

Houwina Hofman

to candida...@googlegroups.com
Hallo Esther

Hier is een link voor de citrosept site.

Alleen gaan zij direct naar een dosering van 20 druppels. Op de folder die ik heb staat dat je met 3x3 druppels moet beginnen per dag in een glas water of sap en dan elke dag er 3 druppels per keer bij tot 3 x 20 per dag.

Kijk maar eens. Succes ermee.

Groetjes Houwina

Esther en Jules G.

to candida...@googlegroups.com
Hoi Houwina,

Ik heb Citrosept besteld, ook het boek.  Ik ga het proberen.  Ben gisteren weer begonnen met dieet.  Ik heb het al 3 jaar "halfslachtig" gedaan (alleen geen suiker, wel fruit).  Hopelijk ondersteunt die citrosept mij.  Ga ook nog naar bioresonantie.  Zij hebben mij in ieder geval voorlopig al van mijn astma af geholpen.  Nog niet van candida....  Ik spoel vaginaal trouwens met GSE van de firma NOW, ik weet niet of dit hetzelfde middel is, het is grapefruit-extract.

Ik houd je op de hoogte.

Groeten Esther