Bekijk deze pagina: 'Oude Discussies'

Swanica

to Candida Schimmel

De pagina "oude discussies" kan je helaas nog niet rechtstreeks naar
de oude prikborden brengen. Helaas moet dit met een kleine omweg. Ik
hoop dat jullie met de uitleg op deze site erheen kunnen komen en
toegang hebben. Mogelijk moet je eerst lid worden. Ik probeer Multiply
te begrijpen, maar helaas is het in het Engels en niet gemakkelijk om
alles uit te puzzelen. Kom je niet op de tags, dan moet je mogelijk
eerst lid worden. Sorry voor dit ongemak, ik hoop dat Multiply een
oplossing heeft. Om naar de site "oude discussies" te komen klik hier:
http://groups.google.nl/group/candidaschimmel/web/oude-discussies?hl=nl
- of kopieer de link en plak deze in de adresbalk van je browser als
dit niet werkt.

Groeten,
Swanica