Tea Tree olie

Thea Lequé

to Candida Schimmel
Ik heb al een bericht geschreven en hoop dat u deze kunt opnemen. Het
gaat over de geneeskracht van de Tea Tree (Theeboom) die een zeer
goede natuurlijke antibiotica is en mensen met candida/schimmel kan
genezen. (zie mijn bericht aan uw groep). Zelf heb ik iemand geholpen
die het vermoeidheidssyndroom had en veel last had van schimmel
(candida) en schimmel in de darmen. Ze was erg ziek maar de Tea Tree
heeft de schimmel vernietigd en ze kon zelfs weer stukjes fietsen.
Haar arts heeft haar onderzocht en haar genezen verklaard van de
schimmel. Hij begreep het niet, maar was blij voor haar dat ze was
genezen. Ook mensen met Aids die last van schimmel hadden zijn genezen
door de Tea Tree. De Tea Tree olie (etherische olie moet wel zuiver
zijn (Chi). Ik verzoek u verder mijn eerder geschreven bericht te
vermelden, waar ook mijn websites op staan.

Ik hoop van u te horen en wil graag meedoen met uw groep.

Thea Lequé
Amersfoort
Email T.L...@kpnplanet.nl
of tlgi...@gmail.com