Ervaring

keep-in-touch

to Candida Schimmel
Hallo,

Enkele jaren geleden heb ik bij een fytotherapeut een behandeling
gehad voor candida.
Het dieet volg ik zo goed mogelijk maar bij verjaardagen eet ik gewoon
het gebak.
Ook ben ik sinds een jaar deels vegetarisch gaan eten. Ik eet nog wel
vis.
Helaas is niet alles wat vegetarisch is ook suikervrij.
Zo drink ik sojamelk in de granenkoffie, en ja in de sojamelk zit
suiker.
Ook zijn de vleesvervangers niet allemaal suikervrij.
Tja, ik hoop maar dat ik hierdoor niet problemen door candida krijg.
Verder wil ik vertellen dat ik een website heb,
http://www.lotgenoten-candida.reageert.nl/
Ik ga deze groep daarop vermelden.
Ik weet dat deze groep op msn al langer bezig was,
maar daar deed ik niet aan mee omdat ik me niet wilde
aanmelden bij msn.

Groeten

Swanica Conen

to candida...@googlegroups.com
Hallo beste lotgenoot,

Jammer dat je je niet bij MSN wilde aanmelden. Zo vinden we telkens opnieuw
wielen uit i.p.v. de handen ineen te slaan. Bedankt in ieder geval voor het
vermelden van deze site op jouw site.

Kun je uitleggen wat een fytotherapeut doet? Weet je, 1 ding heb ik van
dieeten geleerd, je moet ze nooit spastisch doen. Dat hou je niet vol. Af en
toe zondigen is niet zo heel erg, als je maar weet wat je doet, het binnen
de perken houdt en er van geniet. Luister vooral naar je eigen lichaam.
Zodra je merkt dat je klachten erger worden, verminder je weer.

Heb je nog bruikbare informatie op mijn site gevonden?

Groetjes,
Swanica

keep-in-touch

to Candida Schimmel

Hallo Swanica,

Op jouw website staat interessante informatie.
Zo blijkt bijvoorbeeld dat jij de reguliere geneesmiddelen kent.
Wat ik niet zo duidelijk vind is al die candida soorten die jij
opnoemt.
Zo zou ik b.v. willen weten of die zoveel op elkaar lijken
dat de klachten hetzelfde zijn.

Mijn ervaring met de huisarts destijds is dat deze het bestaan van
de ziekte ontkent maar het wel positief vond dat ik dat dieet wilde
volgen.

Een Fytotherapeut schrijft kruidengeneesmiddelen voor.
Het is een alternatieve geneeswijze.

groeten,

Rosalynn

keep-in-touch

to Candida Schimmel

Hallo,

Waarschijnlijk is mijn verhaal nog niet zo duidelijk.
Bij mij gaat het over een teveel aan candida in de darmen.
Bij mij uit zich dat in winderigheid.

Candida in de vagina is destijds bij mijn huisarts wel behandeld.
Maar candida in de darmen dus niet.
Daarvoor ben ik destijds dus naar een Fytotherapeut gegaan.

Groeten,

Rosalynn

keep-in-touch

to Candida Schimmel
Hallo weer,

Ik ben genoodzaakt mijn account te verwijderen.
Als je hier op profiel weergeven klikt
kun je mijn mailadres zien.
Dat wil ik niet,
en bij google help krijg ik geen antwoord
hoe ik dit moet veranderen.
Dus het beste,
Ik ga weg.

Swanica Conen

to candida...@googlegroups.com

Heel erg jammer. Ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen met het
emailadres. Succes verder met alles.

Groetjes,
Swanica