Fw: eSKİŞEHİRDE KARA BULUTLAR UZMAN GÖRÜŞÜ

umur gürsoy

to Hasuder Üye, 'umur gürsoy' via doguakdenizcevredernek, Halk Sağlığı Uzmanları, 'umur gürsoy' via termiksantralkarsitiiletisim, 'umur gürsoy' via Çanakkale Çevre Platformu, 'umur gürsoy' via TTB Çevre ve Sağlık Grubu, 'umur gürsoy' via HASUDER Çevre Sağlığı Çalışma Grubu, Funda Gacal, sadun bölükbaşı, Ahmet Soysal, Termiksiz Körfez, Ozgur Gurbuz, Alper Tolga
Son kongrede bir masadan tesadüfen "Eskişehir Alpu'da yapılan -termik santralla ilgili uzman görüşü" başlıklı bir kitapçık almış ve içinde hava modellemesi ile ilgili çok yararlı bilgiler bulmuştum. Temiz Hava Platformu bileşenlerince yayınlanan bu raporun dağıtımını yapabilmek için platform katılımcılarına yolladım mesaja HEAL sorumlusu sevgili Funda GACAL yanıt verdi ve raporun indirme adresini yolladı. Bizlerden (hekim örgütlerine duyurmam istediği bir de eğitim (kurs) duyurusu var. Sanırım bu duyuruyu Ahmet Soysal bir kere daha HASUDER'e yollamıştı.
Bu raporu Türkiye'de çevre koruma mücadelesi yapan örgütler kadar benim gibi konuyla çok ilgilenenlerin de haberi olmamasını yadırgamıştım.
Ben FUNDA GACAL'ın mesajını teşekkürlerimle sizlere iletirken iletişim kazalarını engellemek için bir de kendi metnim içinde linki ve ekte duyuruyu paylaşıyorum.

Kursta meslek sınır var mı bilmiyorum, ama sanırım hekimlere yönelik ücretsiz ama 30 kişi ile sınırlı olduğu için  duyurudaki koşullara sahip olmak ve formu doldurmak gerek.

Eğiticilerin konularının en iyileri olduğunu söylemeliyim. Adana Tabip odası katılımcı verememiş, ama belki kursu ADANA'da açar.

Sevgilerimle.

Umur Gürsoy/Osmaniye

E-Posta ve sosyal medya ile gönderdiğim tüm demokratik protesto, bilgi, haber, yorum ve sosyal/siyasal içerikli paylaşımlar TC Anayasasının;

MADDE 25: "Düşünce ve Kanaat Hürriyeti"

MADDE 26: "Düşünceyi Açıklama ve Yayma Hürriyeti"kapsamında tarafımdan yapılmıştır. Demokratik düşünce ve kanaatlerimin engellenmesi ve/veya şiddet/baskı altına alınması, bu nedenle "hakkımda olası her türlü anti-demokratik yasal girişimi", TC Anayasası, AİHM ve İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi kapsamında, her türlü yasal haklarım saklı kalmak üzere peşinen reddederim.

Disce quasi semper victurus, vive quasi cras moriturus
(Hep yaşayacakmış gibi öğren, yarın ölecekmiş gibi yaşa)