Ekosfer Derneği'nden yeni rapor: Nükleer Enerji ve Türkiye-2022

Ozgur Gurbuz

to Nuklee...@googlegroups.com
Sevgili dostlar,

Nükleer enerji alanında Türkiye ve diğer ülkelerdeki gelişmeleri derleyen bir raporumuz yayımlandı. Sizlerle de paylaşmak istedim. Raporumuz bolca veri içeriyor, yorumlar da verilere dayanıyor.  Aynı zamanda da son bir yılın kısa bir özetini çıkarıyor. Umarım beğenir, faydalanırsınız. Emeği geçen dostlarımıza da bu vesileyle bir kez daha teşekkür etmek isterim. Aşağıda basın bülteninin bağlantısını iletiyorum, hemen altında yönetici özeti ve rapora giden bağlantılar var.

https://ekosfer.org/yeni-rapor-nukleer-enerjinin-elektrik-uretimindeki-payi-dusuyor/

Ekosfer Derneği Yönetim Kurulu Üyesi
Board Member of Ekosfer Association