Zonsverduistering

jobgeheniau

to Camras-forum
Hi

Aanstaande dinsdag weer een gedeeltelijke zonsverduistering.
Ik ga weer proberen om  een Power opname te maken op 1420 MHz.
Kijke of er een dipje te zien is.
Wie doet er mee?

Job

Tammo Jan Dijkema

to camras...@googlegroups.com
Zeker doen we mee! We gaan met de telescoop iets vergelijkbaars doen als vorig jaar, nu zonder livestream. We gaan nu wat meer kanalen opnemen, waarschijnlijk 20MHz rondom 1330 en 20MHz rondom 435.

Tammo Jan

Harry Keizer

to camras...@googlegroups.com
Hi Tammo Jan,

Ik zou wel mee willen doen maar ben bang dat mijn schotel iets aan de kleine kant is qua diameter.
Namelijk 4,5m.

Vriendelijke groet, 73,

Harry……

Op wo 19 okt. 2022 om 15:20 schreef Tammo Jan Dijkema <t.j.d...@gmail.com>
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Camras-forum' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar camras-forum...@googlegroups.com.