1612 MHz NML Cygni

jobgeheniau

to Camras-forum
Hi allen

Wie wat bewaard en/of teveel inkoopt heeft wat.

Met nog een minicircuits LNA, een Chinese LNA een Biast en met een nieuw Bandpassfilter gemaakt door Bert Modderman (Waaevoor dank Bert)
Hier mijn nieuwe 1612 MHz LNa. Met mijn nanova kan ik hem omtunen indien nodig naar 1665 MHz.
Het ziet er goed uit, nu nog (in de nabije) toekomst hopen dat de storing onderdrukt wordt en het mogelijk zou kunnen zijn om NML Cygni te ontvangen.

Voorlopig ben ik momenteel bezig om het Cygni Complex vast te leggen on center en de nabije omgeving waarbij ik hoop om dan een soort ‘radiofoto’ van het complex te maken met mijn schotel.

Resultaten volgen spoedig (nog 2 opname dagen nodig).

Job Geheniau
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg