Op zoek naar stukje land, serious request!

jobgeheniau

to Camras-forum
Beste amateurs,

Omdat ik in de (hopelijk niet nabije) toekomst mijn huidige plek zie verdwijnen (mijn ouderlijk huis, waar nu de 1.5 meter schotel staat), ben ik op zoek naar een stuk land wat ik kan huren/pachten om een 3 meter schotel op te zetten.

Ik wil mijn hobby gaan professionaliseren. Small steps, maar een eerste vereiste is dus een stukje land (5 bij 5 meter) met vrij zicht en liefst 230 Volt aanwezig.
Kortom wie weet er een stuk erf of land waar ik remote mijn schotel op kan zetten?

Attachment hoe het er dan ongeveer uit zou komen te zien.....

Groet Job Geheniau
0626244508

Screenshot 2022-01-07 at 4.14.01 PM.jpg