plek voor dish, serieuze toekomstmuziek

jobgeheniau

Dec 20, 2021, 8:06:24 AM12/20/21
to Camras-forum
Hi allen,

Een gekke vraag.

Omdat ik in de toekomst it te denken over een grotere schotel en mijn ouders niet eeuwig daar blijven wonen (en meerdere redenen) ben ik eigenlijk op zoek naar een plek waar ik een 3 meter schotel kan plaatsten.
Een plek met stroom en eventueel een Internet verbinding (dat laatste is niet cruciaal) aanwezig en uiteraard enigszins vrij zicht.
Een plek waar ik een 3 meter schotel kan plaatsten, een plek die ik uiteraard kan vergoeden voor een maandelijkse huur of een soort van pacht.
En een plek die maximaal 1 an 1.5 uur rijden ligt van Den Haag. Dat laatste is een wens, maar is afhankelijk van het aanbod uiteraard. Kijk ik draai mijn hand er ook niet voor om als ik ergens in de buurt van Dwingeloo zoiets mag plaatsen…...

Wie wil of kan mij helpen om zo’n plek te vinden?

Dus mocht je tips hebben of zelf voldoende ruimte hebben :-) laat het mij weten.

Groet

Job Geheniau

Harry Keizer

Dec 20, 2021, 9:22:33 AM12/20/21
to camras...@googlegroups.com
Hoi Job,

Met een beetje passen en meten heb ik bij mij thuis in Vaassen op de Veluwe gewoon een 4,5m schotel kunnen plaatsen.
Deze is geplaatst tegen achterzijde garage op een stevige uitlierbare mast van 5 m wat voor Moonbounce en Radioastronomie meestal voldoende is.

Ik zal morgen wat foto's maken en sturen.

Vriendelijke groet,

Harry.....

Op ma 20 dec. 2021 om 14:06 schreef jobgeheniau <jobge...@gmail.com>:
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Camras-forum' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar camras-forum...@googlegroups.com.

jobgeheniau

Dec 20, 2021, 11:53:25 AM12/20/21
to Camras-forum
Harry, te gek, ik ben benieuwd.
Maar dat is niet helemaal het antwoord op mijn vraag :-)
Job