CamelOne 2012 Conference

Claus Ibsen

to camel-user-g...@googlegroups.com
Hej

Bare lige for at fortælle at CamelOne konferencen er tilbage i år.
Konferencen afholdes i Maj 2012, i Boston US.

Der er detaljer på websitet
http://camelone.com

Vi er igang med at planlægge programmet og få de sidste speakers confirmed.
Så sitet bliver løbende opdateret.

PS: Der har været stille i denne user group. Er der ellers nogle
aktivititer i støbeskeen?

--
Claus Ibsen

René Vangsgaard

to Camel User Group-Denmark
Hej Claus

Ja, der er meget stille her i gruppen. Hos Mobilethink bruger vi
stadig Camel, men der er ikke råd til at tage til konference i USA.
Nogle af indlæggene ser spændende ud, og jeg håber de bliver
tilgængelige online bagefter.

-René