En stille gruppe

Claus Ibsen

to camel-user-g...@googlegroups.com
Hej

Fandt lige Camel User Group Denmark in my google groups.
Det er længe siden der har været aktivitet her.

Jeg kan da fortælle at jeg skal til gr8conf conferencen i København i næste uge.

På tirsdag er der en Apache Camel og Groovy på programmet.
Mange tak til Søren og hans gr8conf team for at have et slot til Camel.

Er der ellers andet nyt som nogle af jer kan dele angående Camel?
Eller er der noget information I saver fra Apache Camel eller mig?

Mvh

Claus Ibsen

Søren Berg Glasius

to camel-user-g...@googlegroups.com
​Hej

Hvis man vil hacke kode sammen med Claus, er der mulighed for at deltage i Hackergarten på GR8Conf mandag aften (jeg tror da han er der).

Arrangementet er gratis - man behøver ikke været tilmeldt konferencen, men man må gerne lige melde sin ankost til sbla...@gr8conf.org

Med venlig hilsen / Best regards,
Søren Berg Glasius

Hedevej 1, Gl. Rye, DK-8680 Ry, Denmark
Mobile: (+45)40449188, Skype: sbglasius
--- Press ESC once to quit - twice to save the changes.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Camel User Group-Denmark" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til camel-user-group-d...@googlegroups.com.

Claus Ibsen

to camel-user-g...@googlegroups.com
Hej

Ja jeg kikker forbi mandag til mad og drikke og til snak/hack på
Apache Camel, og de andre cool projecter jeg arbejder på for tiden så
som hawtio og fabric8.

Så hvis du keder dig mandag aften så kik forbi. Der er selvfølgelig
også mange ander der hacker på andre project .

F.eks. syntes jeg at groscript lyder spændende.
--
Claus Ibsen