[camalert] Lägga upp på Swedroid?

Daniel Nyström

to cama...@googlegroups.com
Vad sägs om att lägga upp projektet på Swedroid? Det kan vara ett sätt
att hitta fler utvecklare, om ni känner att ni inte har tid att driva
på själva. Det är ju en himla bra app-idé som vore synd om den går
till spillo, right? :)

Det efterfrågas faktiskt en sån här funktion redan på Swedroid:
http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=8634

Vad säger ni?

LHelge

to camalert
Jag tycker det låter som en bra idé jag har väldigt ont om tid just
nu, jag räknar inte med att kunna bidra med några större kodmassor
innan mitten på juni. Däremot borde jag kunna ta mig tid att göra
klart det sista på filimporten som jag inte committat än.

/Linus

Daniel Nyström

to cama...@googlegroups.com
Vill inte verka tjatig men det kanske vore en god idé att lägga upp
det på Swedroid innan det dör ut helt? Kanske tillkommer nytt blod som
kan ta vid?