[camalert] Provat senaste versionen?

Erik Abrahamsson

to camalert
Hej,
Har nån av er provat den senaste versionen av koden i verkligheten än?
Är lite nyfiken hur kameravarningen fungerar nu. Fick min HTC Desire
idag men har inga kameror att testa på.. :)

Vi borde fundera vad som är kvar att göra innan första releasen.

LHelge

to camalert
Jag tror inte att det fungerar att synka med webservicen just nu, där
har jag fått in alla kameror men det är lite jobb kvar med biten i
telefonen som hämtar dem. Jag har nog tid att titta mer på det ikväll.

Så det blev en Desire. De jag känner som skaffat en sådan är sjukt
nöjda! För min del föll valet på en Legend, tycker den har lite
smidigare format. men när man ser skärmen på en Desire så blir man
lite avundsjuk!

/Linus

Daniel Nyström

to cama...@googlegroups.com
Kör också Desire. Har inte så mycket att jämföra med, men är ju sjukt
nöjd. Stor potential känns det som. :)