Ang.: Re: Ang.: Re: Ang.: Re: Ang.: [camalert] Re: Första riktigt testen, eller?

Daniel Nyström

to cama...@googlegroups.com

Jösses vad ni jobbar på. Sjukt spännande att följa!

Den 29 apr 2010 08.18, "Erik Abrahamsson" <eck...@gmail.com> skrev:

Jag ändrade lite i koden så att den trodde att senaste uppdatering var
1990, då fick jag hem så att jag har 700-nånting kameror men det ska
vara 1078st enligt www.speedcam.tk.

Nu ska det vara ljud-varning 300m inom en kameras radie. Återstår en
del jobb på den biten.

Men nu sova...

/Erik

On 29 Apr, 07:48, LHelge <linus.helges...@gmail.com> wrote:
> Jag får titta på det där. Låter konst...

Daniel Nyström

to cama...@googlegroups.com
Kan man se i telefonen hur många kameror man har i databasen?

LHelge

to camalert
Nej, inte för tillfället, men jag har någon plan att man ska kunna
göra det och även se alla kameror i någon form av lista.

Men det kanske är bättre att använda kartvyn för det. Blir lite
jobbigt att hitta kameror om man enbart har kordinater, vägnummer och
hastighetsbegränsning.

/Linus