Ang.: Re: Ang.: [camalert] Nu ska WebService fungera med alla typer av vägar (E-vägar också)

Erik Abrahamsson

to cama...@googlegroups.com

Nä vi borde nog kanske börja ändra versionsnummer i androidmanifest-filen.

Den 3 maj 2010 09.05, "Daniel Nyström" <dan...@nystrom.st> skrev:

Jag använder hela länken men det funkar inte ändå. Döper jag om filen i efterhand så fungerar den. Dock märker den inte att det ar en ny version. Men avinstallera och installera på nytt så gick det.

Den 2 maj 2010 23.16, "LHelge" <linus.h...@gmail.com> skrev:

> På aspx-sidan kör jag följande:
> .AddHeader("content-disposition", "attachment; filename=" + f...

> On 2 Maj, 23:02, Daniel Nyström <dan...@nystrom.st> wrote:

> Bättre nu? Det är gmail för Android so...

> --

You recei...

LHelge

to camalert
Tidigare har vi nog haft version 1 med namn 1.0 och jag satte namnet
till 0.9 men behöll version 1. Kanske dumt men jag tänkte att vi kunde
börja ändra det på riktigt när vi släpper första versionen.

Jag tror jag fått ordning på import av Navigons csv filer nu, ska
testa lite mera men jag committar nog det ikväll skulle jag tro. Vad
tycker ni, ska jag lägga med något mer format? gpx verkar vara hyffsat
enkelt då det är ett xml-format med information om kameran som lagras
i en exakt likadan sträng som i navigons fil.

Därefter tänkte jag försöka lägga in mitt kalmanfilter på hastighet/
avstånd till kameran för att göra den mindre hoppig.

Lägger upp en apk här i gruppen också så kanske det blir lite lättare
att ladda ned.

/Linus