Válasz: [C64 HU] Ez ismeritek? http://www.c64sdcard.hu/index.html

Mészáros Árpád

to C64 user lista
Üdv!

Ezt a választ kaptam a kérdéses perifériáról. Ahogy gondoltam, nem teljes emuláció, speckó töltővel nem megy. Egyébként marha jól néz ki.

Üdvözlettel:
--
Meszaros Arpad [CapaC]
ca...@freemail.hu

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Gyönyörűséges.

Mint egy mini floppy. :D

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor
----
Futtatható fájlok/Executable files:
Futtatható fájlt vagy azt tartalmazó zip állományt kérem átnevezve küldjön, különben a víruskereső eltávolítja.
If you would like attach an executable file, please change the extension of that file, elsewhere the virus scanner removes that file.
---
Jogi figyelmeztetés/Disclaimer:
A levél tartalma csak és kizárólag a címzettekre tartozik. Nem engedélyezett ezen a címzetteken kívül bármilyen megtekintés vagy továbbítás. Ha nem érintett, akkor kérem értesítse a küldőt, és törölje az összes példányt.
This e-mail and any attachments may contain confidential material for the sole use of the intended recipient(s). Any review or distribution by others is strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender and delete all copies.

2013/5/8 Mészáros Árpád <ca...@freemail.hu>
Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:
c6...@googlegroups.com
Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a
következő címre c64hu+un...@googlegroups.com
További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:
http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: c64hu+un...@googlegroups.com.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/groups/opt_out címre.

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Sziaszok!

2013.05.08. 22:16 keltezéssel, Mészáros Árpád írta:
> Üdv!
>
> Ezt a választ kaptam a kérdéses perifériáról. Ahogy gondoltam, nem teljes emuláció, speckó töltővel nem megy. Egyébként marha jól néz ki.

Kár, hogy ez kimaradt a weblapról, kicsit félrevezető.

Ez vajon hogy jön ki? 23900 egyfájlos, és 100 meg fixálva van, hogy
kernal load-ot használjon, hogy menjen IDE64-en meg a többin, és ezért
tölt ezen is?

Nem kötekedésből kérdezem, komolyan, mi lehet a tippetek erre az
arányra, nem vagyok képben mostanában sajnos.

Üdv,
Lion

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com

2013.05.08. 23:54 keltezéssel, Viktor Varga írta:
> Gyönyörűséges.
>
> Mint egy mini floppy. :D

Ja igen, ezzel egyetértek :-) És nem is nagyon drága. Ha nem lenne
IDE64-em, biztos vennék egyet!

Lion

Viktor Varga