c 64 lemezek

gerlits peter

to c6...@googlegroups.com
Nagyon sok másolt lemezt felajánlok némi elenszolgáltatásért

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Hi
van köztük olyan lemez ami scene cuccok vannak?

üdvözlettel/sincerelly yours: Viktor Varga (mobil eszközről küldve/sent from mobile device)

2017.02.27. 23:39 ezt írta ("gerlits peter" <ger...@freemail.hu>):
Nagyon sok másolt lemezt felajánlok némi elenszolgáltatásért

Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:
c6...@googlegroups.com
Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a
További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:
http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

gerlits peter

to c6...@googlegroups.com
A lemezekért jó formán alig kérnék valamit. Nem akartam őket kidobni. Csomó játék van (volt) rajtuk. Átnézéshez nincs most gépem se időm.. Mit nevezel scene cuccnak?
Üdv: G.P.

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
demok, discmagok, ilyesmik.
ezeket át szoktam venni, hátha van vmi kiadatlan cucc, vagy vmi ami még nincs fel töltve online.

üdv: viktor

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor
----
Futtatható fájlok/Executable files:
Futtatható fájlt vagy azt tartalmazó zip állományt kérem átnevezve küldjön, különben a víruskereső eltávolítja.
If you would like attach an executable file, please change the extension of that file, elsewhere the virus scanner removes that file.
---
Jogi figyelmeztetés/Disclaimer:
A levél tartalma csak és kizárólag a címzettekre tartozik. Nem engedélyezett ezen a címzetteken kívül bármilyen megtekintés vagy továbbítás. Ha nem érintett, akkor kérem értesítse a küldőt, és törölje az összes példányt.
This e-mail and any attachments may contain confidential material for the sole use of the intended recipient(s). Any review or distribution by others is strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender and delete all copies.

A lemezekért jó formán alig kérnék valamit. Nem akartam őket kidobni. Csomó játék van (volt) rajtuk. Átnézéshez nincs most gépem se időm.. Mit nevezel scene cuccnak?
Üdv: G.P.

Fuvesi/SingularCrew/Commodoreworld

to c6...@googlegroups.com
Engem is érdekelne a lemez hasonló okok miatt.
De ha viktor igényt tart rá, akkor számomra nem fontos.
Úgy sincs időm foglalkozni vele...

2017.03.03. 22:03 keltezéssel, Viktor Varga írta:
> [...]
> c64hu+un...@googlegroups.com
> <mailto:c64hu+un...@googlegroups.com> címre.
> További lehetőségekért látogasson el ide:

gerlits peter

to c6...@googlegroups.com
Varga barátunk ugy látszik, hogy félreértett. Lemezeimet azért ajánlottam fel mert se időm, se eszközöm nincsen hogy átnézem őket. Felajánlásom pontosan az, hogy akinek átadom a kb. 100 másot lemezt at vissza jelzi a tartalmukat. En csak másolatukat kérem amelyek saját alkotásaimat tartalmazzák. A bizalmon kívül csak egy-két programot kérnék (pl. Delphi 6, Maya). Remélem ez érthető?
Ha nincs időd azt sajnálom.
Gerlits Péter
.
>Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.
>További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Szia
Valami félre ment, az előző válasz nem az enyém volt.
Zoomfloppy adaptert vettem, és szívesen megnézem a lemezeket, ha nem csak játékok vannak rajta, hanem saját anyagot konvertálnál.
(ahogy írtad)

A maya és delphi fenn van ncore-on, azt nem is értem.