Ez ismeritek? http://www.c64sdcard.hu/index.html

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Mi a véleményetek róla? Van valakinek, próbálta valaki?

Már van Easyflash-em amit eladnék, hogy Easyflash 3-at vegyek és van IDE64-em is.

De még néznék valamit ami full 151 emulációt is tud, és PC-ről fel lehet tölteni adattal.

Mi az ami tud full 1541 emut?

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor
----
Futtatható fájlok/Executable files:
Futtatható fájlt vagy azt tartalmazó zip állományt kérem átnevezve küldjön, különben a víruskereső eltávolítja.
If you would like attach an executable file, please change the extension of that file, elsewhere the virus scanner removes that file.
---
Jogi figyelmeztetés/Disclaimer:
A levél tartalma csak és kizárólag a címzettekre tartozik. Nem engedélyezett ezen a címzetteken kívül bármilyen megtekintés vagy továbbítás. Ha nem érintett, akkor kérem értesítse a küldőt, és törölje az összes példányt.
This e-mail and any attachments may contain confidential material for the sole use of the intended recipient(s). Any review or distribution by others is strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender and delete all copies.

Mészáros Árpád

to c6...@googlegroups.com
Hali!

1541Ultimate tud legjobb emulációt! És EasyFlash-t is, meg REU-t, meg RR-t :) meg tud együtt működni az IDE64-el is ha van port extendered :) kell ennél több?

Egyébként szerintem ez az SD card illesztő nem "hardver" kompatibilis az 1541-el spec. gyorstöltő szerintem nem megy vele. Amolyan SD-IEC-nek nézném, de már írtam a fejlesztőnek ha válaszol megosztom!

Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:
c6...@googlegroups.com
Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a
következő címre c64hu+un...@googlegroups.com
További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:
http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: c64hu+un...@googlegroups.com.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/groups/opt_out címre.

Üdvözlettel:
--
Meszaros Arpad  [CapaC]
+36 70/287-9434

B3L4

to c6...@googlegroups.com
SDIEC - jiffy dossal mukodik, itt egy video sima 65 blockos boulderdash-t tolti be a figura eloszor siman 25 masodperc majd jiffy-vel es immarom 4 masodperc az egesz.
Egyertelmuen SDIEC-el minden single file-os program menni fog, ill ha tobb reszes es nev szerint a dos-ra tamaszkodva van meghivva. Ez alatt azt ertem, ha rendesen 18-as trackon keresztul file nev szerint tolt be valamit. A gond mindig akkor kezdodik amikor trackmoba futunk bele. Az ilyeneknek a program a disken track/sector beolvasast csinal es ezert kotott helye van. Eleve csak ninblerrel fogod atmasolni a lemezt mivel minden sectorra szukseg van. Ezeket nehez emulalni.
1 szo mint 100 SDIEC-et befolyasolja siman a Jiffy Dos masrol manapsag meg nem is erdemes nagyon beszelni ugye....