Várpalota'94-es party

Kása Attila

to c6...@googlegroups.com

Sziasztok!

Ki emlékszik, hogy milyen release-k voltak az 1994-es Várpalotai party-n?

A legjobb lenne persze, ha előkerülne egy party release disk.
Bugjam kérdezi, hogy a CSDB-n ez is kerek legyen. Jelen pillanatban egy
második helyezett kép van csak. Már pedig, ha lett második helyezés,
akkor elsőnek is lennie kellett. :)
Demo compon egy fake demo indult, amit én követtem el. Ez egy hónappal
az FF party után, egy héttel az Exile party után volt. Szóval nyár
végére már mindenki kiadta a cuccait, ezért volt ilyen gyér a felhozatal.

Tud valaki segíteni? Amit tudtam megírtam neki, persze Ő nem
sztorizgatásokra volt kíváncsi, hanem a releasek-re :)

Köszi,
Scorpy