C64 ajándékba

Viktor F.

to c6...@googlegroups.com
Sziasztok!

Költözködünk és mivel már egy ideje nem használom, elajándékoznám a
C64-emet. Ha szerencsém van megtalálom a pincében a floppyt is hozzá.
BP, Budafoki útra kellene érte jönni.

Érdekel valakit?

Üdv,
Viktor

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Én szívesen elfogadnám, de van 5-6 db szóval csak ha másnak nem kell
jobban! Illetve, szerintem inkább vidd magaddal, jól fog az még jönni,
mi is időről időre előszedjük és játszunk egy jót. El se tudnám
képzelni, hogy nem lenne.

mos8500

to c6...@googlegroups.com
Azt hiszem többen vagyunk, akik befogadnánk szegényt, de vidékiként maga az út többe kerülne, mint a gép kereskedelmi értéke. :(
(Az eszmeiről most nem beszélek.)

bye
vili

Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:
c6...@googlegroups.com
Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a
következő címre c64hu+un...@googlegroups.com
További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:
http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

Mészáros Árpád

to c6...@googlegroups.com
Helló!

Socinak lenne pár gondolatébresztőm a partyra :)
Az egyik dolog, hogy egykoron fordítottunk MAC-re egy ideserv-et, de az sajna PPC-s volt. Namármost az újabb OSX-ben nincs Rosetta, így nem megy csak Inteles kód. Kellene forgatni egy ideserv-et Intelre is. Én megpróbáltam de hiányolt dolgokat és nem sikerült forgatnom. Ebben kellene segíteni.

Valakinél lesz esetleg fellelhető Inteles MAC Xcode-al? Poison?

A másik dolog, hogy próbáltam másolni az IDE64-ről 1541U-ra lemezképet - lement, visszatölt az általad kreált okos kis ID64 progikkal. Nem ment valamiért ezt fixálni kéne mert igen hiányzó dolog.

Még valami beugrott! Amikor 1541U-ról upgrade-elem az IDEDOS-t, csak akkor fut le jól hibamentesen ha karakterhelyesen írom be a fájl nevét a Perom programmerbe. Ha olyat írok hogy ided* akkor megtalálja a fájlt elkezdi beégetni és pár blokk után hibával leáll.... 1541-ről műxik.

Üdvözlettel:
--
Meszaros Arpad  [CapaC]
+36 70/287-9434

Balazs Oszvald

to c6...@googlegroups.com
Lesz inteles maci nálam és elvileg XCode is van rajta, bár mostanában nem indítottam el...

[...]
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „C64 Hungary” csoportjára.

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Kajtár Zsolt

to c6...@googlegroups.com

Viktor F.

Mészáros Árpád

to c6...@googlegroups.com
Helló!

2014.06.23. dátummal, 23:14 időpontban Kajtár Zsolt írta:

> Poisonnak van, MAC adomanyokat pedig elfogadok az ugy erdekeben.

:) ez igeretes! Mivel tudtommal nem sörözöl, és hát tejjel nem állitok be ugyhogy várom a tippeket a donate ügyében...

> Nincs 1541U-m, de ha szerzek az II lesz. Amugy erosen hianyos a CPU emulacio
> benne, ki kellene javitani. De rohadtul senkit nem erdekel, es a Nyukamert
> is nekem kellett megfixalni. Ezt viszont nem lehet.

Nekem is II van már (igaz, Joe?) úgyhogy nyúzhatod csöppet hogy kiderüljenek a csacskaságai. Nem lenne utolsó dolog ha csak 1-2 utasításon múlik hozzáigazítani a DOS-t hogy szépen barátok legyenek!

> Nem hinnem hogy programozo problema. Sima kernal rutinokat hasznal, ha nem
> megy akkor a hiba mashol van.
Nekem is ez jutott eszembe, de mivel erről a bugról már tudok, és megvan az ellenszer nem is olyan fontos.

Balazs Oszvald

to c6...@googlegroups.com
> Nekem is II van már (igaz, Joe?) úgyhogy nyúzhatod csöppet hogy kiderüljenek a csacskaságai.

A MOD player-t már próbáltad? http://csdb.dk/release/?id=131522
Ez mit tud?

Kajtár Zsolt

to c6...@googlegroups.com

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Sziasztok!

Köszi Viktor!
Sajnos a c64 rossz, hátha tudja valaki, asszem ez jellemző hiba:
szemeteli a memóriát és kifagy. A képernyőn úgy jelentkezik, hogy a
bekapcsolom, utána hamarosan a karakterek lecserélődnek, random dolgok
jelennek meg, aztán kifagy. Ha valakinek kell és meg tudja javítani,
Árok Party-ra szívesen elviszem! (Vagy alkatrésznek, habár annak talán
nekem is jól jöhet egyszer. Bár jó rég volt már, hogy 40 lábú IC-t
forrasztottam ki. :-) )

A könyveket meg a floppy drive-ot sajnos nem találtuk, de ha később
előkerül akkor majd szólj. Egy magnót kaptam hozzá, meg egy olyan 64-et
amiben nincs alaplap. :-)

Illetve, Easy Script doboz, amiben a könyve van benne, meg egy nagyon
érdekes magyar nyelvű BASIC oktatófüzet.

Üdv
Feri

Mészáros Árpád

to c6...@googlegroups.com
Hali!

Általában PLA hiba vagy RAM

Mészáros Árpád

Mészáros Árpád

to c6...@googlegroups.com
Hali!

2014.06.27. dátummal, 2:30 időpontban Kajtár Zsolt írta:

> Mondjuk egy x86-os MAC? Bar nekem nem hianyzik, Linux-al ugyis csak a gond
> lenne vele, anelkul meg foleg ;)

Háát, az nem kallódik a sufniban, de majd kiagyalok valamit. Bontott PPC MAC alaplapot tudok felajánlani.

> Ja, par utasitas, csak epp az 1541U VHDL kodjaban. Nem jokedvemben ilyen
> hanem mert kulonben az idozites nem jon ossze.

Viktor F.

to c6...@googlegroups.com
Szia!

Megyek be irodába héten és megnézem. Egy hajléktalan szatyor csak nem veszik el!

Viktor F.

to c6...@googlegroups.com
Szia!

Könyvek megvannak, a könnyű szállíthatósághoz szatyor is jár hozzájuk!

Mikor jönnél értük?

Üdv,
WP_20140706_16_15_55_Pro.jpg