Régi újság kérdés

Ferenc Veres

to C64 HU levlista
Sziasztok!

Ahogy a csatolt újságot megláttam, felrémlett egy olyan, hogy valamelyik régi ifjusági magazinban oldalt, hasonló kék sávon közöltek le programokat. Pár olyan kivágott "csík" nagyon sokáig meg is volt nekem.

Van valakinek ötlete, melyik újság lehetett az? .. csak kíváncsiság, ha már így beugrott...

Kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek. :)

Üdv,
Lion
IMG_20181223_145216.jpg

Atte

to c6...@googlegroups.com

Szevasz,

Volt egyszer 1 C ujsag. Csatolva par foto. Ilyesmire gondolsz?

Udv

Atte

P.s.

Boldog Karacsonyt!

Feladó: Ferenc Veres
Elküldve: 2018. december 23., vasárnap 15:01
Címzett: C64 HU levlista
Tárgy: [C64 HU] Régi újság kérdés

Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.

A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:

c6...@googlegroups.com

Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a

következő címre c64hu+un...@googlegroups.com

További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:

http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu

---

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.

További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

WP_20181223_16_30_41_Pro.jpg
WP_20181223_16_30_56_Pro.jpg

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Nem, köszi, nem Commodoreosra gondolok. Olyasmi mint mondjuk a Pajtás,
vagy mittomén, Dörmögő Dömötör. Nem tudom mi! A szélén csak egy sávban
pár oldalon volt program. De lehet, hogy akkoriban mindenben volt
program és hülye kérdés. :)
(Nem Ezermester, nem Rádiótechnika, nem számítógépes újság, csak valami
ifjúsági vagy gyerek újság, 86-88 környéke talán...)

On 2018. 12. 23. 16:35, Atte wrote:
> [...]
>
> Boldog Karacsonyt!
>

> *Feladó: *Ferenc Veres <mailto:li...@netngine.hu>
> *Elküldve: *2018. december 23., vasárnap 15:01
> *Címzett: *C64 HU levlista <mailto:c6...@googlegroups.com>
> *Tárgy: *[C64 HU] Régi újság kérdés
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „C64
> Hungary” csoportjára.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
> leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z)
> c64hu+un...@googlegroups.com
> <mailto:c64hu+un...@googlegroups.com> címre.
> További lehetőségekért látogasson el ide:

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Sziasztok,
Ahol láttam ilyen porgramokat:
Süni magazin,
Ezermester
A pajtásban nem emlékszem ilyesmire, de volt még Kisdobos nevű újság is, talán abban?
üdvözlettel/best regards: Varga Viktor

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Ezermester nem annyira forgott közkézen az általános iskolában. :) De a
másik kettő jó tipp lehet, köszi! Viszont.. előkerestem a csíkokat és
itt vannak. Hátha a hátoldaluk segít a beazonosításban, bár ahogy nézem
az is csupa számtech. Ötletem sincs. Ahogy nézem a REM sorokba és a
leírásokba se írta bele senki az újság címét...

http://c64.rulez.org/~lion/program-csikok/

Üdv,
Lion

> [...]
> szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
> leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z)

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Mikroszámítógép magazin esetleg?

Itt érdemes elhet keresni, bár belenézni még nem jöttem rá, hogy tudok.

https://adtplus.arcanum.hu/hu/search/

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.

Atte

to c6...@googlegroups.com
Egy kedves baratom kuldott par linket, es emlitette volt, hogy anno letezett egy mikromagazin nevezetu folyoirat, es bar hatareset, de pl az alabbi linken fellelheto oldal strukturailag megfelel Lion Mester eredeti kerdeseben szereplo kriteriumnak.

Udv:
Atte

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.

Atte

to c6...@googlegroups.com
Erdekessegkeppen, az egyik scan-ben szereplo, Borbala altal irt progi imhol lakik (kizarolag fanatikusoknak ;) ):

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Sziasztok!

:-D Ez micsoda találat, hogy a Borbala letölthető.

Arcanumon röpke 5000 Ft/hó havidíjért lehet belenézegetni. Néztem én is,
de csak a Pajtást láttam olyasminek - de akkor valószínűleg az kilőve.
Belenézni persze nem tudtam.

A Mikroszámítógép Magazin pedig azért kilőve, mert nincsenek ilyen
Hahota/Füles/Dallos Jenő jellegű rajzok benne sehol (megvan sok szám:
http://c64konyvek.cmsbazar.hu/mags/c72/ ).

Meg nem tegeztek meg nézték gyereknek az olvasókat! Mint pl Az a Ti
feladatotok, hogy a hibát megtaláljátok és beküldjétek a kijavított
változatot.

Süni meg Kisdobos még esélyes, de sajnos csak 1-2 szám pár lapjára
tudtam ránézni az Antikvárium.hu-n. (Nem ilyen, de attól még lehet.)

Érdekes rejtély :) (FB csoportban kéne még megkérdezni, csak FB-n nagyon
ritkán járok és elfelejtenék bemenni a válaszért.)

Köszi a tippeket! :)

Lion

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com