párhuzamosított 1541-II és kábel zoomfloppy-hoz

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Sziasztok,

A Zoomfloppy adapteremhez keresnék megvételre, vagy tartós kölcsönadásra (ha valaki eladni nem adná, de nem is használja) párhuzamosított 1541-II-t és kábelt hozzá

Egy lemezoldal konvertálása a zoomfloppyval, ha serialon warp-pal megy 1:22 és ezt még lentebb szeretném nyomni, mert ez nagyon sok.

Valakinek tud eladni nekem ilyet?

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor
----
Futtatható fájlok/Executable files:
Futtatható fájlt vagy azt tartalmazó zip állományt kérem átnevezve küldjön, különben a víruskereső eltávolítja.
If you would like attach an executable file, please change the extension of that file, elsewhere the virus scanner removes that file.
---
Jogi figyelmeztetés/Disclaimer:
A levél tartalma csak és kizárólag a címzettekre tartozik. Nem engedélyezett ezen a címzetteken kívül bármilyen megtekintés vagy továbbítás. Ha nem érintett, akkor kérem értesítse a küldőt, és törölje az összes példányt.
This e-mail and any attachments may contain confidential material for the sole use of the intended recipient(s). Any review or distribution by others is strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender and delete all copies.

trogl...@freemail.hu

to c6...@googlegroups.com
Szia!

Miért nem hegesztesz egyet? ;)

Üdv,
Scorpy

Az Android készülékemrõl küldtem.
Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:
c6...@googlegroups.com
Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a
következő címre c64hu+un...@googlegroups.com
További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:
http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „C64 Hungary” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Szia

Sosem voltam jó forrasztásból, általában a forrasztási ponton egy bolygó méretű gomb létrehozására voltam mindig csak képes.

Ha valaki egy 1541-et át tudna nekem csinálni rá és kábelt hozzá, az is megfelelne.

Gyárt ilyet még valaki?

trogl...@freemail.hu

Viktor Varga

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com

2017.03.08. 16:26 keltezéssel, Viktor Varga írta:
> Valaki, tippek? Elfekvő nem használt párhuzamos 1541-II floppy? :D

Körbejártam a dolgot a közeli "raktáramban", de nem leltem még
megoldásra. Meglepett, hogy csak 1 db tartalék drive-om van (az is
barna, redőnyös /I). Emlékeim szerint van fehér, kallantyús is valahol.

XAP1541-s kábel kéne vagy sima user portos is jó? Simát szerintem tudok
csinálni, de az SMD tranzisztoros XAP1541 az túl nagy kihívás lenne. Ha
van drive-od, párhuzamosítom, de garancia nincs, 1994-ben csináltam
legutóbb ilyet. :-D (3-4-et.)

Gyakorlásnak csináltam ma egy reset gombot a gépembe (sajnos az IDE64-en
lévő mindig megmozgatja a kártyát és befagy, így ez rég tervben volt).
Meg szétszedtem valami elvadult COVOX-ot amin user port és LPT port
kábel is volt, el nem tudom képzelni mit csináltam C64-en IC-s
COVOX-szal... Van erre digi zene? De legalább kinyertem belőle egy user
port csatit, meg 8 eres kábelt (még meg kell nézni az elég-e). Ez a User
Port csati egyébként még kapható?

DSUB15-öt is vettem ma, párban. De nem találom a saját drive-om kábelét,
megnézni a bekötést meg hogy elég-e a 8. (Persze Google...)

Kihívást látok ebben. :)

/I is jó? Mert akkor keresem még a "szebb" /I-emet, megbütykölöm és
kölcsönadom. De lehet, hogy ennél jobb, ha a te /II-det bütykölöm meg
akkor nem kell visszaadni. Ha elrontom, akkor veszel egy másikat és nem
állsz velem szóba többet ;-) Deal?

Ha valakinek van jó leírása a párhuzamosításról, jöhet! /I /II
ugyanolyan feltételekkel párhuzamosítható egyébként?

(/II-m az párhuzamos, az viszont nem "elfekvő".)

Lion

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
Szia

Én is körbejártam, és valahol félre olvashattam, de úgy néz ki, hogy nem kell 1541-II hozzá, jó a régi is.
Így ha ahhoz van DB15 kábel, akkor az is valószínűleg jó lesz, lehet még szerelni sem kell semmit.

A 64Copy Centrálnál minden fenn van a párhuzamosításról, ezt az egy jó oldalt találtam.

Gondolkodtam rajta, hogy géphez kötéshez is kellene kábel, hátha egysze kipróbálnám valódi gépen, de kicsi rá az esély.

Így is jó, hogy nem kell szerelgetni annyit? :D

[...]

--- Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.

További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

trogl...@freemail.hu

to c6...@googlegroups.com
Javaslom, hogy szedd szét a gépet, és csinálj rola fotókat, hogy hogy van bekötve. Szerintem ennyi elég lesz Ferinek. Ti. nem biztos, hogy úgy kötötték be a drive-ot, ahogy alinken van.

Az Android készülékemrõl küldtem.

to c6...@googlegroups.com
Igen, kicsit zavaros lett. Viktor, felhívlak délután :-)

Egyébként nem ismertem ezt a Zoom adaptert, ötletes, hasznos! Én persze
az IDE64-emmel csinálnám, ha ilyesmit kellene. Valószínűleg inkább azt
upgradelném az őskövület verzióról ha $34-et akarnék most invesztálni
C64-be...

Lion
> [...]
> Hungary” csoportjára.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
> leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z)

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com
IDE64-et nem is emlékszem vettem-e de az állandó helyhiány miatt az extra kütyük porosodnak mindig valahol. Elkezdtem már őket elő szedni.
Viszont a floppykat most már végig digizném.

Normál géphez kötésen meg mint írtam, gondolkodtam, de az a kábel is csak fiókban lenne sokáig. :)
Egyelőre elég ha a Zoomfloppy-val tudok paralelbe gyorsan lemezeket olvasni.